| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Lassie - šťastná to ženo.
Na malé vesnici se bohužel všude řeší úplně všechno. Takže přijdeš do obchodu a dozvíš se, co tvoje děti a tak. Na poště ve frontě si vyslechneš, jak tamta je nemožná, že ty její děcka...., pak se zase moc nedivím, že to spousta lidí vidí jako problém. Já jsem tu "náplava". Ve spoustě věcí se liším, takže už tak mají dost důvodů mě drbat. A protože ty místní drbny znám jen od vidění, jsou mi jejich kecy fuk a můžu si dovolit být "svá" a dělat svoje vlastní rozhodnutí bez toho "co by tomu řekli lidi".

V případě nejasnosti jestli odklad ano nebo ne vidím PPP jako jednoznačně dobrou volbu. Málokdo z rodičů je opravdu odborník v tomhle ohledu. Jsem sice učitelka, ale pro 2. a 3. stupeň, takže pokud bych měla pocit, že má syn nějaký problém, tak raději vyrazím za někým, kdo tomu rozumí, než abych dělala ramena, že poznám sama, co zvládne a co ne.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.