| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Zdravím, nečetla jsem celou diskuzi, snad tedy nebudu něco opakovat.
Napadlo mě, že její stavy určitě souvisí s odloučením od maminky a vpodstatě i s věkem zároveň. Pokud naše dítě někdy neutišitelně plakalo -vlastně řičelo a nevnímalo, vždycky (téměř) jsem to odnesla já nebo manžel. I vaše holčička má v hlavičce spoustu emocí, se kterými si neví rady a vyventiluje je zcela bezprostředně jen s někým, u koho nepřemýšlí, jestli ji má rád, prostě to ví a ještě to možná nevědomky potřebuje vědět víc a jistěji. Možná se také jedná o pozdní reakci na to, co prožila (nejsem odborník) a teprve teď to na ní dolehlo ještě víc. Zcela určitě jsem toho názoru, že to pomine, ale vaše trpělivost, klid a jistota budou hoodně otestovány. Možná bych se svěřila pediatrovi, pokud bych mu důvěřovala. Třeba poradí, co a jak, určitě bych to s někým rozebírala, už jen proto, abych si ulevila a měla lepší pocit.
Přeju vám, abyste brzy našli doma zase klid a rovnováhu. Vím, jak děti umí člověka vykolejit, člověk se cítí špatně z toho, že svému dítěti neumí pomoci.
Jo a nemyslím si, že by to souviselo s tím, že se jí málo věnujete. Někdy by si ty naše děti ještě chtěly vlézt k mamince jako miminko (naše dítě se ve čtyřech letech chce občas chovat jako úplné miminko, jako se kojí, jako neumí mluvit, jako chce nakrmit, atd. ) a dělá jí to náramně dobře, pak se od toho odtrhne a zase je z ní povídavá holčička ze školky. Mějte se hezky a držím palce.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: