Přidat odpověď
....
Teda nevím co by rodiče ostatních dětí ještě navíc mohli dyslektikům navrhnout.Bez urážky,já vím,že dneska je každý chytrý a rozumí všichni všemu,ale řekla bych,že těm dětem spíš pomůže PPP,učitelka a kvalitní domácí příprava.
....
Tady je zakopaný pes. Nikde jsem nepsala, že "rodiče ostatních dětí by měli něco navrhovat dyslektikům" . To mi podsouváš ty a Barča.
Já se pouze domnívám, že třetina diagnostikovaných dětí v menší skupině je něco jiného než třetina diagnostikovaných dětí ve velké skupině.
V menší skupině učitel má učitel větší prostor pro různé úrovně znalostí, schopností a dovedností a potřeb.
Domnívám se, že jsou předměty - jazyky speciálně, matematika možná taky, kde je malá skupina klíčová. A tam má cenu, jako rodič, třeba usilovat o cosi "lepšího", co po škole chtít.
Třetina dětí s hendikepující diagnozou je JEN DALŠÍ důvod se o to snažit. Tak chápu důvod sdělení skutečnosti rodičům, učitelka může mít pocit, že to je na hraně, ona s počtem dětí nic nenadělá.
Nebo chtěla učitelka rodiče obeznámit s faktem, že třetina třídy bude hodnocena trochu jinak, psát jiné diktáty...
Předchozí