Přidat odpověď
Milado,
a já opět zopakuju, že ne že by to byla osobní chyba učitelky, ale je chyba na straně učitelky, školy, prostě ne na straně dětí s SPU. Ve škole prostě existují tři strany žák - rodiče - škola, v přímé výuce zastoupená učitelkou. Nelze oddělit školu jako organizátora času a učitelku jako organizátora samotné výuky, proto je to jeden zdroj problémů a pokud vznikne problém na téhle straně, musí si ho vyřešit mezi sebou. Každopádně ten problém nevznikl na straně žáků ani rodičů.
A co se týče (ne)ovlivnění výuky.....ano, žáci s SPU výuku ovlivní vždy. Ale v zakladatelky příspěvku se mluví o kvalitě výuky. Kvalitu ovlivnit nemusí i mohou a ne vždy je to k horšímu, naopak, s rostoucím počtem dětí s SPU a nutností přizpůsobovat výuku dětem a nemožností dětí přizpůsobit se čemukoliv, je kantor nucen víc přemýšlet na d tím, co a jak udělá.....proto se výuka leckdy zlepší, což mi potvrdila i štěpánka.
Předchozí