Přidat odpověď
štěpánko,
ale to pod každým pojmem, protože i definice může vyústit v různé výklady.
Já bez ohledu na vztah k těm pojmům ale rozlišuju "kvalitu výuky" a "výuku" a v úvodním příspěvku zaznělo, jak to ovlivní tu kvalitu. Takže se toho snažím držet.
Pokud narazím na ovlivněí výuky, souhlasím, že vliv to má, ale dotčenými jsou právě učitel (případně škola, třeba kvůli organizaci doplňujících hodin, půlení třídy a tak) a ti konkrétní žáci s SPU, ale právě, že ostatních se to opravdu většinou nedotkne....oni totiž nemají s čím srovnat, pokud přejdou ze školy na školu, tak srovnají rozdíl, zlepšení, zhoršení apod., ale příčinu opět vidí ve škole jako takové, rozhodně ne v počtu dětí s SPU. Proto je pro tyto děti a jejich rodiče většinou tato informace irelevantní a není důvod ji sdělovat. Pokud ji sdělíš, hrozí zneužití právě ve chvíli, kdy se hledá příčina problémů, protože jsou v tu chvíli první na ráně....
Předchozí