Přidat odpověď
Když jsme šli s mladším synem k zápisu neuměl l š č ž r ř. Na logo samozřejmě chodíme. Jiný zdravotní problém nemá a neměl. Před nástupem do první třídy jsme změnili logopedku a to byl nejklepší krok. L si upevnil v prvním pololetí ve škole. Pak jsme trenovali š č ž, bohužel mu vypdali hodně rychle přední zuby a nové nerostli, proto jsme se hodně zbrzdili. Tyhle 3 písmenka nám trvali rok, až letos v září si je zafixoval. Občas ujede, ale už minimálně. Co se týče r ř, tak trénujeme přez písmeno d. Logopedka říká,že je to otázka času, že má prostě líný jazyk. Cvičíme myslím poctivě,pokrok udělal velký. Doufám, že do konce druhé třídy zvládneme i tyto dvě písmenka.
Co se týče výuky, tak to není výrazný problém. V první třídě vůbec, teď ve druhíé trochu při diktátech. Čte dobře, celkem plynule, některá slova ještě z rozkladem.Asi před měsícem byla ve škole depistáž ( testování druháků-psaní, čtení, opis,diktát)a žádnou dysfunkci u něj psych.nezjistila, jen špatné držení tužky, což je pravda.A samozřejmě logo.vadu. V diktátu udělal jednu chybu.
Trochu jsme se školy kvůli tomu báli a zvažovali odklad, ale ten nám psych.nedoporučila, že by mu naopak uškodilo to žvatlání mladších dětí ve školce. Jinak byl zvídavý uměl počítat do 10, něco málo přečetl a hlavně do školy se moc těšil.A taky je narozený v lednu a už by byl celkem"starý".
Předchozí