| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak hlásím, že jsme s manželem v neděli byli na akci, kde hovořil pan ředitel Zimčík ze Zš Březová, což je zatím jediná škola na Moravě, kde se dá učit i druhý stupeń doma.
Je to malá škola, má jen něco málo přes sto dětí a dalších přes šedesát v Dš.
škoda, že jsme to celé nenahrávali, aby třeba, až to zase někdo bude příští školní rok řešit, mu to pomohlo při rozhodování.
ALe shrnu to pár slovy. Pán ředitel je člověk naprosto na tom pravém místě. Jeho láska k dětem, respekt k rodičům a neuvěřitelná snaha pomoci, aby vše bylo pro ten nejlepší výsledek, z něho prostě jen čišela i mezi slovy.
Tato škola využívá internetovou výuku, kterou mohou využívat i domškoláci. Je to vlastně forma, kterou používají na vysokých a některých středních školách. Není to ovšem vůbec povinné - prý jsou lidé, kteří mají odpor k technice, tak to naprosto respektují. Ale myslím, že to ocení zvláště rodiče na druhém stupni, kdy nemusí pro dítko vyhledávat ty či ony prezentace, různé otázky, vysvětlení, videa o probírané látce atd. A vše je vyhodnocováno automaticky - což ušetří čas na všechno to krásné jiné. Takto ten hodnotící ze školy také získává postupně přehled o dítku a není potřeba více konzultací než dvakrát do roka (A to i na druhém stupni). Také je možné posílat své výrobky, obrázky atd internetem - třeba naskenované atd. A proto na hodnocení člověk s sebou nese jen něco málo.
Nebudu zde rozepisovat přesně ohledně druhého stupně, protože to asi tady nikoho nezajímá, když tak se ptejte.
Děti z dš se mohou kdykoliv čehokoliv ve škole účastnit. Hodnocení probíhá formou portfolia a na druhém stupni i testů, jak je povinné.
A důležitá věc na závěr - ale měla být možná na začátek. Pan ředitel jasně řekl, že se nebojí žádných úředníků. Že pomohl už v několika případech, kdy dokonce chtěli matku zavřít, že dítě má v dš, nebo při rozvodech atd, nebo sociálka to řešila, nebo třeba nedostali doporučení z pedagogicko psychologické poradny. To nám řekl: Vy to asi nevíte, ale když dostanete negativní doporučení, tak je to jen a jen na řediteli, zda vás příjme.
Anebo řekl: Ptali se mne rodiče, a budete našim dětem vnucovat Darwinovu evoluční teorii? A já jim řekl: Že respektuji jejich životní názory a nebudu je bořit, protože jsem tady pro ně.
Pak řekl: Děti nejsou pro školu, ale škola pro děti. Tak stejně děti tu nejsou pro učitele, ale učitel pro děti. Abychom pomohli vám projít tou cestou, kterou jste si vybrali.
Bylo tam několik našich přátel, kteří aktuálně řeší druhý stupeň a nenašli jsme nic negativního ohledně této školy.
Tak to je vše:-) Odpusťte, že to je nové téma, ale říkala jsem si, že třeba to v budoucnu někdo si takhle přehledněji vyhledá.
Pan ředitel je ochoten přivátat osobně, telefonem, mailem jakékoliv dotazy atd.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.