| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj, aktuálně řeším naprosto to samé. Mám dvojčata, obě v jedné třídě, jedna je v naprosto všem lepší než druhá, ve škole, doma a ta "horší" je nepříjemná, vzdorovitá, "nikdy jí nic nedovolím" apod. Máme ještě dvě děti, kluka a holku :-) takže to samé co vy.

Holky měly společný kroužek, ten jsem té "horší" zrušila, stejně už tam chodila jen z donucení a našla jsem jí aerobik. Ta "lepší" chtěla chodit taky, ale vysvětlila jsem jí, že ona má svojí výtvarku, která jí jde a druhá bude mít aerobik, který jí půjde. Holká je 7,5, takže jsou ještě jaksi tvárnější :-) Pak spolu chodí od začátku ledna ještě na jeden kroužek.

Dneska jsem mluvila s učitelkou ohledně toho, jestli by mi pomohla najít něco co umí ta "horší" líp a nabídla mi konzultaci s psycholožkou. Také jsme mluvily o případném (v nejkrajnějším případě) přesunu té "lepší" do jiné školy - u nás by to šlo, máme ji kousek od nás.

Kdyby něco, tak napiš na mail :-) Ráda si postěžuji stejně postižené mamině :-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.