borovice + 5 , ona to zatím podle popisu dělá ze své dobré vůle, pokud jsi o to nezažádala oficiálně ona to dělat nemusí, protože kdyby se v tom někdo štoural, proč má dítě míň a nebo jiné věci než zbytek třídy, potřebují oni právě to co po Tobě chtějí.
A jako máma dítka, které má vlastně vše co jsi popsala....dyslexii jsme zvládli nejlépe. Dokonce tak, že na konci páté četl nejlépe ze třídy nahlas,ale doma jsem ho nahlas číst nenechávala to se mu zhoršovalo, jeho to stresovalo a já potřebovala spíš než ten přednes,aby zvládl porozumnění textu a věděl co čte...... , najeli jsme na mP3, tam mluvené slovo a do ruky tu samou knihu....v které on si četl potichu. o 80% se zlepšilo to, že věděl co vlastně četl.
Takže pokud čte jen nahlas, vlastně čte jen shluk písmen,aby je přečetl správně,ale vůbec nemá šanci vnímat obsah....což časem bude velký problém. v tá druhý jsou ty texty jednoduchý...takže se může zdát, že problémy nejsou,ale i to příjde....časem se bude muset učit - PISY(zeměpis, dějepis,přírodipis a jiné...)a pak Ti poradím, prostě načíst učebnici na MP3, mě by to kdysi strašně pomohlo. pokud si to bude must číst sám tak se to nejspíš nenaučí....
Na dysgrafii jsme vyzrály až poslední dobou, změnou pomůcek....paní v PPP nám navrhla jednu obyč propisku místo toho čím psal a je to SUPER! konečně je to čitelné....to čím píše nyní bych mu NIKDy do ruky nedala....
DYsortografie v druhé třídě, není problém....to teprve začne....bude to umět odůvodnit,ale ve spěchu bude psát opak a bude se divit. takže spíš než diktáty unavenému dítku doporučuju několik doplňovaček.....během odpoledne.