| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Určitě neodpovídám autorce dotazu, ale já to mám takhle: homeopatii léta používám jako pacientka,něco zvládnu sama (symptomatickou léčbu např. kašle apod.), složitější jsem řešila s lékařem-homeopatem. Přitom já to mám takhle: zcela rozumím tomu, že vědecké důkazy nejsou, dají se asi i těžko opatřit, ačkoli bych je ráda viděla a znala ten princip, na jakém homeopatie funguje. Zároveň si dovedu představit i to, že je to placebo a "víra tvá tě uzdravila" (a dokonce i "nevíra tvá tě uzdravila":-)) A je-li to tak, tak mi to nevadí, protože pokud tím nastartuju sebeúzdravné procesy ve svém těle, jsem za to ráda. Finančně me to přitm stojí rozhodně méně než koupě klasických léků, kterým se samozřejmě taky nevyhýbám, když to jinak nejde. A když se vyhnu napřl při tom kašli antihistaminikům nebo tlumivým lékům typu Codein apod., tak jsem jen ráda.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.