| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Rišulko, já bych nehledala jen metodu, ale také člověka, kterému se dám do rukou. Hledala jsem a hledala bych dál hodně pečlivě a s těmi kritérii, jak psala Jasmin. Někdy se zadařilo, ale někdy jsem sáhla dost vedle - a to dokonce dvakrát.

Navíc to nesmí být věc-metoda, která se mi příčí nebo ji shledávám nebezpečnou.
Rozhodně též ne žádné regrese a minulé životy, musí to být pro mne pochopitelné a i rozumné.
Pro naše děti jsem vybírala hodně pečlivě a u nejmenších dětí jsem hledala hlavně alternativní lékaře, abych měla jistotu, že vědí, oč jde a dětem byť neradi nijak neublíží (s ekzémem miminka nám hodně pomohla homeopatka - beze zbytku se vyléčilo během 3 týdnů, a o pár let později s jiným problémem lékařka zabývající se čínskou medicínou, protože asi 5. ATB v pořadí nebyly nic platné).

Ale moje zkušenost - pouhá byť nejlepší metoda jako taková (jakákoliv) bez lidského přístupu nestačí, skoro bych řekla, že léčí i (nebo dokonce hlavně) ten lidský faktor, nejen "technika" sama.
Takže bych hledala člověka, kterému bych dala důvěru. Recenze mi nějak dávají zkreslené info i u různých výrobků, natož u lidí.

A co se týká metod - většinou je to ne nějaká úplně čistá-jednoduchá metoda, ale celý soubor - takže určitě nic tajného...spíš se to nedá jednoduše podat pár větami, aby to bylo srozumitelné a nezavádějící.

Další věc, co by si měli lidi hledající pomoc uvědomit, je - že ne každý člověk je beze zbytku vyléčitelný - ani lékařsky ani jinak. Prostě to tak někdy je, že člověk úplně uzdravit nejde...někdy jde spíš o to zlepšit stav člověka na maximum, co je možné. I tak je to veliká pomoc.

A ještě je asi potřeba zmínit - vybírat si metody správně - tedy antikoncepci neřešit homeopaticky a zlomenou nohu bylinkami. Je potřeba dobře zhodnotit, co čím vyléčit jde...u těch alternativ jde spíš o chronické (běžně neléčitelné) nemoci a psychickou nepohodu.