| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

lelo, já taky - jsem učitelka a vadí mí, že supluju školu (nemyslím teď nákup vaty :)))
syn má v jednom předmětu problém, valstně mají prolém oba ,kteří mají z toho předmětu stejnou učitelku. A já doháním, co měla udělat (odučit) ona-¨
Napřed překonat jeho odpor, který vznikl po pár pokažených písemkách, pak dohánět, co jsme nezačali řešit včas, a teď se poctivě učit něco, co rozhodně nepatří do povinnýho učiva jeho ročníku, v učebnici to není, takže ho nemůžu odkázat na nic než na sebe a být ráda, že já to umím a můžu ho doučovat.
Jenže uč něco, co jiný zbabral :(
teprve teď začíná on i já mít pocit, že to chápe, ale trávíme nad tím několikrát týdně minimáln hodinu, a pak do písemky dostane něco, co není v sešitě a mě nenapadne, že i to by měl umět, takže motoivace pro něho mínusová a pro oba ztráta času - a proč vlastně chodí do školy?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.