Přidat odpověď
Monty, oni třeba dělali na projektech, měli jich a rok několik a jedne byl ročníková práce, tu děleli celý rok, a ty projekty byly na úrovni tak o 5 let minimáně výš, ty děcka to zvlýádly ve 2. třídě, co by nedokázali deváťáci na běžné škole s běžným učitelem, to bylo to navíc, nejen, že si mohl přinýst svlje materiály, tkt odstal další, m ěl čas a měl materiál a nejen on, ale všichni ve třídě, každý k tomu, co ho zajímalo, kažřdý ten obor musela učitelka nějak zvládnout a pkud ne, spolupracovali s druhým stupněm a nebo pak i s gymplem, syn s univerzitou, jako třeťák se špatnopu výslevností a tenkrát malým vzrůstam to působilo dost komicky
nutná je spolupráce školy i rodičů, škal tu vš zajistila až pak jako talnet i pro malý děcka, jinnak je to snad až pro druhý stupeň, oni to dělali od 4. třísy, jezdili na exkurze na UK, no prostě viděli, že věda je něco, co se dělá a jak se to dělá
a hlavně - dělali to všichni, nidko nebyl divnej tím, e dělá něco navíc že něco ví, nidko se mu za to neposmíval
a stejně tak nidko se neposmíval za neúsoěch, prootže každý byl něčím zvláštní, dnsd nikdo nebyl úplně normální podle všech mě´řítek
Předchozí