Přidat odpověď
Brito, nadaný syn zvládl s dyslexií, dysgrafií a dysortografií pravopis do 5. třídy, nenadaný průměrný syn je ve třetí třídě a někdy má kratší diktát, někdy už ani to nepotřebuje, jen ho učitelka třeba vrátí, aby si po sobě diktát přečetl, že tam má někde chybu, a on poctivě zdůvodní všechno a chybu většěinou najde, mívá jedničky
není to o odkládání ído nekonečna, je to o tom, že nemá všechno najednou v tak velkým množství
někdo má problém velký a potřebuje tuto pomoc třeba ještě na druhým stupni, ale zvládne to, proč ne?
on musí samozřejměě dělat všechno s ostatníma, jen se zaměřuje aktuálně na to, co probírají, takže když dělali vyjmenovaná slova, tak měl doplˇmnovačku, novýho učiva bylo toli,, že nestíhal, až to zvládl, tak měl normální doktát, kde už samozřejmě musel umět všechno, všechno co dřív a k tomu ty vyjmenovaný slova - co je na tom složitýho? příprava učitele, ale jde to
Předchozí