withep,
no tak asi hlavně proto, že s přístupem školy syn nemá problém, proč bych ho měla mít já.
Jemu by pomohlo víc času na písemky, kde se počítá. Hlavně na pětiminutovky, protože on sám o sobě není žádný "rychlík" a navíc práci pod tlakem špatně snáší. Čtvrtletka je v klidu, ale jak píšou pětiminutovku nebo i krátký diktát na čas, tak je ve stresu a nestíhá.
Zapomínání se třeba v poslední době trochu zlepšilo, i třídní konstatovala, že obvykle má pomůcky, na práce/projekty do školy si sice cca v polovině případů vzpomene na poslední chvíli, ale aspoň si vzpomene. On prostě není soutěživý typ na výkon, ale typ analytický a přemýšlivý. Není střelec, ale "řešič". Když o něm učitelé mluví na rodičáku, tak je to "náš filozof" a "náš vědec". On třeba jako malý vůbec neměl období "proč"; ptát se začal až jako školák a na trochu jiné věci, než se děti obvykle ptají.
Nevím, jestli jsem málo náročný rodič nebo máme "štěstí na školu", ale fakt jsem nikdy neměla pocit, že by s ním škola neuměla pracovat nebo že by tam trpěl. Tedy, teď trochu trpí, protože ho škola pořád posílá na recitační soutěže (ZUŠka taky) a jeho to ve třinácti letech už nebaví a prosí je, aby ho tam už neposílali.