Přidat odpověď
vokounku, on učí češtinu a troufnu si říct, že tento syn neumí o nic míň, než uměl starší syn v jeho věku s jinou učitelkou, mimochodem téměř důchodkyní, taky úžasnou
jen tento učitel to zvládne zakomponovat do výuky, nutí děcka mluvit, vyjadřovat myšlenky, co víc potřebují? chytrý děcka na gymplu zvládnou jazykový rozbor pochopit rychle a umění mluvit je pro život strašně důležitou dovedností, fakt jsme nadšená - už proto, že když má kdokoliv ve třídě problém, a je jedno s čím nebo s kým, včetně ostatních učitelů, on to dokáže podat tak, že i děcka vidí problém i z jiné stránky, jeho se nebojí, nebojí se ho ptát, nebojí mu o svých problémech říct
a on přitom stíhá učivo
co víc chtít? co vlastně chceme od školy? aby děcka naučila tupě odříkávat fráze, označit graficky větný rozbor, znali přehled literatury - no fajn, ale dnes je ptořeba i něco víc, právě mluvit, mít náhled na věc a umět i problematický témata probírat s slušností
take ideál, ne?
Předchozí