Přidat odpověď
Měnila jsem již čtyřikrát, ale poprvé jsem si musela přivolat pomoc.
V podstatě na tom nic není, když nepočítáš to, že se zmažeš, resp. předvídám dvanáct reakcí "já se při měnění kola nikdy neumazala, čili opravuji na "neumím vyměnit kolo, abych se neumazala".
Podle mě jsou na výměně kola jen dvě místa, kde se to může zvrtnout, jedeno je hever, dát ho správně na správné místo, my máme u auta takový hever, že vždycky znovu se musím rozvzpomenout, JAK se to nasazuje (kam, to už si pamatuju dobře, resp. mám tam vyrytou značku :-D ) a pak je ještě většinou fuška povolit zatuhlé matice (nebo jak se to jmenuje), to jde někdy tak blbě, že to povolí teprve až ve chvíli, kdy se rozhodneš se na to vykašlat a nechat auto tam, kde zheblo.
Postup je:
dát trojúhelník (pokud je třeba)
vyndat rezervu, hever a klíč
povolit matice
dát hever, zvednout
vyšroubovat matice a dát je někam, kde je najdeš, až je budeš dávat zpátky
vyměnit kolo
dát matice
utáhnout
sundat
složit hever, klíč a píchlé kolo
odjet se vykoupat
Předchozí