Přidat odpověď
Záleží na tom, jak moc se chceš dohadovat. Můžeš zavolat na booking a trvat na svém, penzion bych v tomto případě vůbec nekontaktovala, jen v případě, že by sis chtěla objednat pobyt bez bookingu.
Osobně bych se na to vykašlala, pobyt zrušila (předpokládám, že když se jedná o jarní prázdniny, že tam je možnost zrušení zdarma bez poplatku, na to se ale podívej, některé hotely to nemají). Objednala bych jinde, chci mít o dovolené klid. Ale jak říkám, záleží, jestli se chceš dohadovat - uspět bys měla, cena, za kterou sis pobyt objednala, je závazná i pro booking. Jestli tam měli chybu, není tvůj problém.
Je ten email opravdu od booking com? Zdá se mi to divné. Je tam někdo zodpovědný (jméno konkrétního člověka), na někoho přímý telefonický kontakt?
Každopádně zavolej nejdřív na booking a ověř si to.
Předchozí