Přidat odpověď
Nijak, beru to prostě jako reklamu. Málokdy se v takové reklamě člověk dozví konkrétní praktické informace a parametry, to ani neočekávám. Zda se vlezou do auta 3 sedačky není asi podstatou reklamy na auto, spíš podprahové vnímán značky, poziciování na trhu a asi snahu na trhu.
Reklama mne v tomto směru neovlivňuje, při výběru auta vybírám několik favoritů dle požadavků co na to auto jsou a pak je jedem v reálu vyzkoušet. (pro sebe jsem sice nekupovala dlouho, ale pracovně občas auto vybírám)
Nicméně musím říct že jedna reklama mně ovlivnila. Ty reklamy co má Hundayi mně přijdou tak protivné, ubohé a provoplánové, že je mi ta značka děsně nesympatická, tudíž jsem naposledy když se rozhodovalo o autě tuto značku z výběru vyřadila, jako fakt je kupovat nechci. Takže u mně jim reklama evidentně tak úplně účel nesplnila, značky a spojitosti s reklamu jsem si povšimla, ovšem ovlivnilo mne to silně negativně. Jak jim to funguje u jiných lidí ale netuším.
Předchozí