| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

No nevím, asi by mne nenapadlo, kdybych nechodila na Rodinu, ale fakt mám pocit, že by bylo nejlepší celé známkování zrušit.
Pokud se cokoli známkuje a dítě to má špatně, tak to má prostě špatně. Jestli z nevědomosti nebo nepozornosti je snad jedno. A pokud má nějaké úlevy a i s nimi má písemku na čtyřku, tak co má dostat, jedničku? A k čemu mu bude, když znalosti má na čtyřku a bez úlev možná na pětku?
Za osm let jsem nebyla mimo rodičák za jediným učitelem. Pouze jsem jednou učitelce psala mail, protože to, co chtěla, už přišlo trochu moc i manželovi a pravil, že on by tedy do té školy šel. Tam šlo ale o to, že dítěti den předem oznámila, že pokud chce lepší známku na vysvědčení, musí se do druhého dne naučit látku předešlého ročníku, protože z té měl v září při opakování čtyřku. Té jsem napsala, jestli by ho nemohla vyzkoušet až v pondělí místo v pátek, že mi to ze dne na den přijde přece jen dost drsný. Ani nevím, jestli to vůbec četla, sice odpověděla, ale až po tom zkoušení v pátek. Na druhé straně, psala jsem jí někdy v šest odpoledne a není její povinnost sedět na mailu.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde