Obě děti jsou na 8G (poměry cca 1:6), účastní se olympiád a soutěží a starší občas vítězí. Obě měly klasickou matiku a stále mají. Při přípravě na 8G jsem si Hejného učebnice koupila a něco s nimi prošla v rámci přípravy. Starší, zvládal Hejného příklady zcela bez problémů a připadaly mu lehčí, než to, co měli ve škole. Mladší to z počátku nechápala, pak jakmile pochopila, také bez větších problémů. Starší měl mnohem lepší učitelku na ZŠ.
Závěr - myslím, že nezáleží až tak na tom jakou metodu děti mají, ale jak daná paní učitelka matiku učí a zda učí děti myslet či jen mechanicky počítat.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.