| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Dobrý den,
svou nyní 4,5 letou dceru jsem nedala do školky a zvažuji domácí školu.
Stále si nejsem jistá, zda vytváření mocenských hierarchií ve třídě je přínosem (copak jsme zvěř?),
dále pocit anonymity dítěte zejména vůči učitelce.
A pak je tu aspekt malé efektivnosti učení. (Dcera například ve 4 letech hravě zvládla AJ pro 2. třídu pomocí písniček).
Bohužel neznám nikoho ve svém okolí, kdo to má obdobně.

Dcera je narozená v roce 2013.
Vím, diskuze je zde už trochu postarší, ale třeba sem "zabruslí" maminka, která také hledá..

Jsme oba s mužem učitelé hudby a dceru se snažíme rozvijet tak nějak všekulturně mimo debilizující komerční proudy.
Máme taky kladný vztah k chození po přírodě.

Bydlíme v Hostivicích, původem jsme z Prahy 6, 608 520 845.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.