Přidat odpověď
Na mix skupiny jsme absolvovala několi seminářů a praktický přínos byl minimální. ANo, ukázali nám pár aktivit, jak zaměstnat ty lepší, když se potřebujeme věnovat těm pomalejším. Ale při tom množství slabých a jejich pomalém tempu by ti lepší museli mít samostudium.
Letos máme jednu třídu přerozdělenou na "běžnou" a "papírovou" skupinu. Mám ty, co potřebují trošku pomalejší tempo a víc času. A i ti z nich, kteří mi loni nechtěli skoro nic dělat, ve vyrovnané skupině ochotně pracují. No není divu, když zažívají úspěch několikrát za hodinu. To při přítomnosti "rychlíků" prostě nešlo. Jedině když učitel hledá sebemenší kravinu, kterou ocení. Jenže oni zase nejsou hloupí a dojde jim, co učitel dělá. Takhle vidí, že na to opravdu mají a zatím mě překvapují jen příjemně.
Předchozí