Přidat odpověď
U nas kluci VD+AD(H)D, dysortografie a dysgrafie.
U toho starsiho je to v podstate necitelne...Obcas to neprecte ani on sam.
Nerozlisuje A O, M,N, K,L, E I nepozna ani on.
Oba maji asitenty + IVP od prvni tridy (zakladem je tedy smisena VD).
Chyby jim tedy opravuji oboum.
Neznamkuje mu to,ale opravy z toho samozrejme pise.
Casto obiduvuji ucitele, ze je schopny to vubec cist.
Diktaty pisou doplnovacky, nema cenu, aby to psali cele...V realu to neni uplne ani realne.
POkud neco pisou,tak maji zkracenou verzi (ob veru)+ k tomu pouziva pomucky (bzucak na slabiky, kostku na mekceni, maji abecedu - pomucky + tahy na lavicic nalepene)a na kontrolu k nim chodi asitentka.
My k tomu tam mame i kraviny typu sipky (smer pisma a cteni).
Doucovani maji 1-2x tydne na cj - napr. porozum. textu.
Slovni hodnoceni by mohli mit, ale my to nechteli.
Kluci radi slysi znamky.
Slovni hodnoceni jim pise pani ucitelka + se kluci hodnoti sami,abychom meli zpetnou vazbu.
Hodne k tomu vyuzivame tripartitni tridni schuzky(ja,ucitel,dite).
Předchozí