Přidat odpověď
porucha? Na straně učitele, bych řekla..... drtit se slovíčka a gramatiku je na nic....
Co mu spíš třeba pouštět filmy v angličtině s anglickými titulky? Nebo nechat hrát nějakou hru v angličtině (myslím počítačovou, nevyznám se v tom).
Záleží taky na věku - mladší děti se obvykle jazyky učí spíš naposloucháním, tak jako rodný jazyk. Tím neříkám, že porozumění gramatice není zapotřebí (nakonec i tu českou gramatiku se časem učí), nicméně na základní ovládnutí jazyka je potřeba spíš ta praxe - a na tu je potřeba motivace...
Pokud bych hledala poruchu, tak možná v krátkodobé paměti - jsou lidi, co se dokáží za dvě hodiny naučit celou Polednici a jsou lidi, co se jí budou učit týdny a měsíce... Ti první ovšem Polednici za týden zapomenou, paměť se uvolní na další okamžité potřeby, zatímco ti druzí si jí budou pamatovat až do důchodu...
Předchozí