| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Alraune,

Když mi umřela máma, tak jsem měla PANÍ učitelku, která pravděpodobně v mé nepřítomnosti instruovala mé spolužáky, co se stalo a jak se ke mně mají chovat. Nikdy se mě na to nikdo z nich nezeptal ani to nijak nerozmazával.

Když mi umřel táta, tak si ani nepamatuju, co se ve škole dělo, ale asi nic takového, abych si to pamatovala jako nevhodné.

Aby to mělo být někomu trapné po x letech v dospělosti, to se mi ještě taky nestalo, normálně se s lidma bavím o jejich rodičích a nenapadlo mě, že by to mělo být mně nebo jim divné, když já ty svoje už nemám.

Dotaz na maminku chápu podobně jako Lexi - když je to čerstvé, tak to musí bolet, ale to by se člověk nemohl pro jistotu zeptat vůbec na nic, aby náhodou nenarazil, a považuju za menší zlo projevit zájem, než se bát ho projevit.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.