| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

nejsem učitelka, ale jezdí často někam po cizině sama se svými dětmi a někdy mám větší skupinku s dalšími dětmi z rodiny.

je to sice noční můra, ale právě proto do dětí od 5 let vtloukám pokyny co mají dělat když se něco stane, když se ztratí, zůstanou samy v autobuse/metru/vlaku/na zastávce apod.

taky mají od 7 let mobil aby se dokázaly dovolat někomu dospělému
takže mají pokyny komu volat, a pokyny koho oslovit pokud mobil není

jsem asi taková přepečlivá, ale před každou "akcí" si to zopakujeme a plus to naučím "nové účastníky"

pokyny tedy upravuji postupně dle věku, a teď už tedy i s ohledem na ten mobil

třeba pro případ ala "metro" zněl pokyn - vystoupit na další možné zastávce a tam čekat, dokud si je nenajdu. S ujištěním že já tam pro ně přijedu nějakým dalším spojem a budu je hledat tak dlouho dokud je prostě nenajdu.
V případě že zůstanou venku oni, tak čekat až se pro ně vrátím.

Cestovat se skupinou dětí a neříct jim základní pokyny pro tyto možné situace mi přijde jak z jiného vesmíru, prostě nechápu.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.