| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

"Nejsem učitelka (a jsem tomu ráda), ale přijde mi příšerný, že je tady popsána JEDNA situace týkající se JEDNOHO učitele na JEDNÉ škole a už se tady "ufuje" nad českým školstvím. "
Ano, je to urcite JEDINA situace tohoto druhu o ktere jsem kdy slysela :). Prosim te procti si zdejsi temata (staci v poslendi dobe, treba na tema hodnoceni) a jiste ziskas pocit, ze komunikace zak-ucitel-rodic je prvek, ktery je v nasem skolstvi naprosto v poradku. Ucitele, skola neumi jednat s rodici (a take je to nikdo neuci) ani dostatecne nerespektuji zaky (ani zaci ucitele, je to zacarovany kruh). Nekolik deti kamaradu vyjelo na kratkodoba studia do zapadnich zemi a vsechny se shodly - byly nadsene z respektu mezi zakem a ucitelem, pocitu, ze on je tam pro ne a dobre se jim v takove atmosfere pracovalo. Nemyslim si, ze se maji nasi ucitele ruzove a stve me to - zavaleni byrokracii, nesmyslnymi ukony (dozor na chodbach, v jidelne, vybirani penez od zaku...), nizke platy, mala profesni podpora - ale spoluprace ucitel-zak neni o penezich, ale o pristupu.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde