nekladeš zrovna lehkou otázku... resp. odpověď je vlastně nereálná
je to jako dotaz, co je nejlepší jídlo, jak vypadá ideální rodič nebo třeba ideální dovolená...
já osobně třeba problém se známkováním nemám, známky vnímám jako hodnocení vědomostí, nikoliv snahy... od učitele očekávám, že dokáže totéž vysvětlit i dětem (hodnotím vaši úroveň znalostí, nikoliv vás) a pochválit je za snahu i jinak, než známkou (k čemu je jednička za snahu proboha?)
očekávám, že dobrý učitel dokáže rozlišovat mezi dětmi, že se zajímá o ně jednotlivě jako o lidské bytosti, ne jako třídu žáků... že dokáže pomoci dětem najít své místo v kolektivu (třídní učitelka) a dokáže děti motivovat k radosti z učení (nebo jim alespoň vysvětlit, že i nudné učivo může být důležité (bez malé násobilky se prostě v matematice moc daleko nedostanou, bez vyjmenovaných slov budou y/i spíše tipovačka a pod.)
a taky by neměl zapomínat, že jeho předmět není to jediné, co se dítě učí a umět si spočítat kapacitu žáka s ohledem na ostatní předměty