Kat, no já právě nakonec taky pochopila tu pointu, ale na matematické úrovni to taky moc nepobírám. Jo, ty školní věci tupě spočítám, ale pravděpodobně někde švihnu blbou chybu typu znaménko
. Ale na té vyšší úrovni prostě neumím pracovat s matematickou abstrakcí, ve výsledku jsem pak dost plavala i ve fyzice, ta byla vlastně ještě horší. Na matiku do značné míry stačilo tupě se naučit postup a tou zkouškou šlo prolézt. Ve fyzice bylo třeba ale určit i správný matematický postup, a to jsem byla v háji, sestavit správně rovnici, když jsem měla problém s tím chápat, co mi dělá změna nějakého parametru, to prostě nešlo. Udělala jsem jí jen díky tomu, že ti schopnější krom testu zvládli opsat i zadání, a já pak byla schopná se na opravu tupě naučit konkrétní postup, který se pak často už jen modifikoval podle konkrétního zadání toho příkladu. Ale sama bych to po matematické stránce dohromady nedala. Já chápala, že pro vyřešení potřebuju nějak seskládat výpočet tohohle a tohohle jevu,a přidat k nim vliv tohohle parametru, ale matematicky jsem to dohromady správně nedala.