Přidat odpověď
Vyhoření na ZŠ na druhém stupni po odchodu gymnazistů chápu. Učit v podobných třídách matematiku musí být velmi náročné. Evidentně je třeba tomu přizpůsobit metodiku a osnovy. Nemá smysl probrat špatně penzům látky. Nakonec velká část je pro ty děti zbytečná. Daleko lepší by bylo probrat dobře, menší část plánovaného učiva. Tak aby to opravdu všichni chápali.
jako vážně? škola je přece nastavená na nějaký průměr, ne na to jedno-dvě dítě, které u mých dětí ze tříd odešlo na 8G, aby se kvůli jejich odchodu musely snížit nárok na ty ostatní děti :-/ moje děti nejsou žádní géniové, nejstarší 8G zkoušela a skončila pod čarou, obě mladší o 8G ani na chvilku neuvažovaly, a přesto druhý stupeň základky ty dvě starší prozívaly (nejmladší je teprve v šestce, ale zdá se, že i u něj to tak bude). už teď školu berou jako opruz, kam je stejně zbytečné chodit (a když už tak, s hodně tlustou knížkou, aby se nenudily), tak jim v učení ještě ubereme? co pak budou dělat na střední? opět na nich ubude odborných předmětů, aby děcka do maturity ve všeobecných znalostech dohnala náskok dětí z 8G (všichni přece budou maturovat z češtiny - angličtiny - matiky)?
Předchozí