Zetko, ale jak bys tam zohlednil např. kvalitu výuky v konkrétní škole? Což je mimochodem faktor, který by se dal (a měl!!!) vyhodnocovat z výsledků jednotných testů - spíš než to , zda jsou na Vysočině lepší než Severočeši - co z toho? Připravuji na PZ děti z různých základek a úroveň je opravdu VELMI různorodá. Ač všichni jedničkáři, co jeden zvládá v pohodě se znalostmi ze ZŠ, jiný klopotně dohání kurzy a doučováním. Prostě úroveň výuky na různých ZŠ je opravdu velmi odlišná. Na to bych se spíš zaměřila. Jak to dělají dobré školy, že jsou tak dobré? Nešlo by to zavést i na těch špatných? V čem mají ty špatné školy problém? Na to by se měly výzkumy zaměřit. Ne nějaké bezduché statistiky, které (jak vidno např. na rodina.cz) většina populace ani neumí přečíst.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.