No koukám na to...to bude Čína ,asi... Nenašla jsem na stránkách ani Obchodní podmínky, ale našla jsem postup pro vrácení zboží, a to v sekci Ochrana Osobních dat ..
Přeložený je to Googlem, hrozná čeština, díky tomu je to dost zmatené... Kdyby to byl e-shop z EU, tak bych ti poradila trvat na možnosti odstoupení od kupní smlouvy, většina zemí EU to má hodně podobné...Tady se evidentně snaží šetřit na dopravném, nevyplatí se jim hradit dopravu tam a zpět. Ale trvej na svém, udělej screen shot objednaného zboží, fotku dodaného zboží a pošli jim to s informací, že omyl byl jednoznačně na jejich straně a že žádáš vrácení plné kupní ceny včetně dopravného - správně by ti měli hradit i náklad na zaslání zboží zpět k nim.
Ale jak to z nich věcně vymůžeš, toť otázka. Každopádně tento pokus udělej,třeba navrhnou o hodně vyšší refundaci (přistoupila bych třeba na 80%), bez posílání bot tam a zpět.