| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Libik, to vzniklo tak, že jsem kritizovala přístup učitelky, která mi sdělila, že dcera nedělá nic, nenosí nic, jen hledí a že, pokud nebude nosit úkoly, bude klasifikována nedostatečně, přitom má známky 2 a 3. Když jsem ji doma zkoušela, aniž by se před tím učila, uměla všechno. Bez váhání našla města na mapě, znala značky na mapě, umí počítat vzdálenost podle měřítka mapy a to bez zaváhání, takže těžko by mohla nedělat nic. Učitelka odmítá zkontrolovat, zda si zapsala úkol, odmítla mi dát výčet pomůcek, co má nosit, že ve 4. tř. už to musí zvládat sama. Proto jsem se rozhodla, že za učitelkou půjdu znovu a sdělím jí, že nemá právo klasifikovat dítě na základě domácích úkolů a zapomínání. QA ta kamarádka mi na to řekla, že nemám nikam chodit, že to je vůči té učitelce drsné a že nevím, co dcera ve škole dělá. Na to jsem jí řekla, že asi blbě čumí, že si na ni nikdo nestěžoval, že by třeba rušila. A ona mi řekla, že fakt bych tam neměla chodit a měla bych zapracovat na dceři, protože z ní cítí zlo. Druhý den se mě zeptala, jestli se mě to dotklo, co mi řekla. 5ekla jsem, že jo, že takový výraz bych já použila tak na Hitlera, ale ne na dítě. A ona mi řekla, že to myslela dobře, že chtěla, abyxch s dcerou něco dělala, protože fakt cítí, že z ní jde zlo. (doslova si to nepamatuju, ale zlo opakovala několikrát)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: