Přidat odpověď
Jde o to, že někdo něco plácne - nesystémově, populisticky, chytnou se toho novináři, neprobere se to s lidmi z praxe... A objem učiva bych rozhodně nesnižovala, maximálně posílala některé kapitoly. Třeba ten dějepis - víc se zaměřit na současné dějiny, to určitě, ale nesnižovat laťku.
Yuki, on je kapku průšvih, že když chceš dělat zajímavé úlohy, tak musíš na něčem stavět. A když do dětí nějak nedostaneš tu násobilku, desetinná čísla, rovnice o dvou neznámých... tak prostě nemají aparát.
Když si chceš přečíst něco zajímavého, musíš umět pořádně číst a umět chápat text. Pokud budeš přemýšlet nad každým písmenkem, tak máš smůlu. A podobné je to ve všech předmětech - když má někdo problém naučit se značky prvků v chemii, tak těžko bude dělat zajímavé pokusy...
Předchozí