| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Dobrý den,
jsem studentkou Univerzity Palackého v Olomouci, studuji obor speciální pedagogika raného věku. Pro mou bakalářskou práci hledám rodiče dětí se sluchovým postižením, navštěvující, nebo kteří již v minulosti navštěvovali ranou péči, a byli by ochotní mi pomoci a poskytli by mi rozhovor (ať už osobně – Olomouc, Zlín, on-line nebo pokud by to jinak nešlo, tak zodpovězením otázek jiným způsobem např. prostřednictvím e-mailu).
Rozhovor bude zaměřen pouze na informovanost rodičů ze strany služby rané péče (např. jaké informace Vám byly poskytnuty, zda byly dostatečné apod.)
Už si nevím rady, jak získat kontakt, tak to zkouším i zde, budu Vám opravdu moc vděčná, pokud se mi ozvete. ~s~
Kontaktovat mě můžete na facebooku: Zuzana Miklová
Na e-mailu: zuzana.miklova01@upol.cz

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.