| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Notář moc možností nemá. Já jsem párkrát našla dědice přes Facebook, jednou dokonce v Austrálii a v Holandsku. Když má štěstí a dědic má aspoň trochu neběžné jméno, tak se dá hledat přes internet a pak prostě píšeš a vyptáváš se, jestli to náhodou není on.

Taky může oslovit ČSSZ, jestli evidují otevřený pojistný vztah u nějakého zaměstnavatele, to za předpokladu, že pracuje jako zaměstnanec a zkoušet to přes práci. Někdy se něco zjistí třeba přes aplikaci Spolužáci. Může zkusit Rejstřík zahájených exekucí, jestli tam nemá nějaký záznam, exekutoři většinou vědí, jde se někdo nachází. Moc dalšího mě už nenapadá.

Mě to náhodou bavilo a měla jsem vždycky radost, když jsem někoho vypátrala. Ale taky byly případy, že se mi to nepodařilo. Jedna stopa mi skončila někde v Gruzii a dál jsem se nedostala. ~d~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.