| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

kat, já jsem někdy ve školce zjistila, že mi maminka nepomohla s mým problémem, konflikt s učitelkou, která si na mě zasedla, snad proto, že maminka dost nešťastně řešila nějaký problém s jídlem, a ono to potom bylo jen horší

Ve škole jsem potom měla učitelku tělocviku, která si dělala srandu z mojí vrozené vady, neskutečně mě to uráželo, ale doma ani slovo, aby to nedopadlo stejně jako ve školce, nevěřila jsem, že by mi mohla/uměla pomoct, a vlastně nikdy jsem se nesvěřovala a když, tak to bylo ke škodě

když jsem až jako dospělá řekla o tom problému v tělocviku, ptala se mě, proč jsem o tom neřekla, zeptala jsem se, co by udělala a vlastně mě to utvrdilo v tom, že jsem udělala dobře

takže někdy to, že dítě neřekne a ani nenaznačuje může být proto, že má novou zkušenost, stačí jedno zklamání, jedna blbá reakce a ony si to ty potvůrky zapamatují,
a ani to nemusí být vlastní blbá zkušenost, úplně stačí blbá zkušenost nějakýho kamaráda, zvlášť v pubertě a dospívání, kdy jsou vrstevníci mnohem důležitější než rodiče

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.