Deníky Fotoalba Recepty Bazar Vzkazy

Itálie

Autor: Ferum , 18.6.20052 roky 5 měsíců 2 dny života dítěte
Ahoj.
tak jsem se právě vrátil z dovolené v Itálii. Byli jsme v Bibione a já si to moc užíval.Ale od začátku.
Tak v sobotu 10.6.2005 jsme ve tři ráno vyjeli z domova. Řídila máma a tak jsem si v klidu spal na zadním sedadle v autosedačce a vedle seděla prababička a vedle mámi praděda. Máma řídila sama celou cestu a tak jsem v Rakousku na pardovišti snědl tři kuřecí řízky, párkrát jsme byli v zácpě, ale do Bibione jsme dojeli v 16 hodin. Našli jsme cestovku a ti nás ihned ubytovali. Bydlelei jse cca 50m od pláže, ale k moři to bylo přez celou pláž asi tak 50m. Spal jsem vedle mámy na dvojlůžku, ale kažn¨dou noc jsem se k ní skulil a tak jsme spali jen na jedné posteli. První den večer jsme si šli sednout do baru, ketý jsme měli před barákem a děda s babičnou si dali pivo a mám a Gin Fizz, který mi také moc chutnal ( cucal jsem jen brčko a citron). Spalo se nám době a hned ráno děda zaběhl do pekárny, kterou jsme měli přes ulici a koupil nám Kreosany plněné Nutelou. MŇAM. Tak tam potom pro ně chodil každý den ráno, hned jak otevřeli v 7:30. Protože jsem tam byl veliký spáč, tak jsem nechodil spát po obědě a byli jsme na pláži celé odpoledne až do večera do pěti. První den se mi u moře líbilo, ale bylo zataženo a tak jsem tam nevlezl, ale utíkali jsme před vlnama a to mě moc bavilo. Potom se mi tak nechtělo z pláže, že jsem půl cesty pro brečel. Jak máma říká, jsem Hysterka. Další den jsem už do moře vlezl, ale jen na ruce. byly velké vlny a tak jsem se bál. Ale voda byla teplá a tak jsme tam všichni blbli. Večer jsme šly do města a tam jsme oběvili autíčka, na kterých před deseti lety jezdila i teta Jana, sedl jsem si tam s babičkou a jeli jsme. Ale autíčka jsou pro děti a tak se tam babička nevešla a koukal jí zadek z autíčka. Ale bylo to super a n¨dělal jsem scény, protože se mi tam odsud nechtělo. Pak jsem tam dělal scény každý den, ale už jsem si do nich nesedl, bál jsem se. také jsme s mámou chodili dělat PIC,PIC. To byla taková hra, ve které se muselo kladívkem praštit co nejvíc buď syslů, much, myší apodobně. Ještě se mi líbili auta (hry). Tam jsem točil volantem a dělal, že jedu. A nelíbyly se mi ani takové ty hračky, které po vhození žetonu začaly jezdit a nebo se točit atd. to jsem začal brečet a chtěl hned dolu. Také jsme byly dvakrát v pizzerii na pizze a to jsem po každé mámě snědl skoro půlku velké pizzy nebö jseme si pizzu dali v krámku na pěší zóně. ta mi také moc chutnala. Ve středu jsem se také přestal bát vody a tak jsem pochopitelně z ní nechtěl. Skákali jsme ve vlnách, házeli balónem a máma s dědou si mě posílali a já skoušel plavat. Pochopitelně mi to moc nešlo, ale na dva a půl roku to šlo. také jsem rychle zjistil, že vda je slaná, ale pusu jsem stejně nezavíral. Na pláži jsem byl prý velmi hodný. Většinou jsem si tam hrál s bábovičkama a nebo jezdil autama. Byl to super týden a když se mě máma poslední den ptala jestli pojedeme domu tak jsem řekl: "NE.NE.NE" Prostě se mi tam líbilo. Cesta domů byla prima. máma to zvládla za 11 a půl hodiny i s přestávkama na jídlo.
Koupili mi tam i nějaké věci. Pantofle, které vypadají jako pejsci, traktor, balon Úžasňákovi a dres fotbalisty Nedvěda z Juventusu. Po zmrzlině jsem měl průjem, ale zase jsem pak jedl vynikající pizzu.
BYLA TO SUPER DOVOLENÁ

Oznámkujte článek (jako ve škole)!
1 2 3 4 5
výborný nedostatečný
Průměrná známka: 1 (známkovalo 1 čtenářů)
Zobrazeno doposud 665 x.
Další informace
Hmotnost

Délka

Spánkový režim

Jídlo: Co a jak jí?

Poslat emailem
Technická podpora: na této adrese. (C) 1999-2011 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.