Deníky Fotoalba Recepty Bazar Vzkazy
    

Všechny naše deníky


[<<Předchozích 10] Poslední články ze všech deníků 1120 z 23 [Dalších 3 >>] 
 A*Obchody
Tento seznam není definitivní, stále probíhá doplňování, k němuž můžete přispět i vy. Stačí napsat váš odkaz do Vzkazů.


www.ajuty.cz
www.anicka.cz
www.aesthetic.cz
www.a-zbaby.cz

Více ...
Vložil: Kacii&Matýnci dne 19.11.2006| 1 komentář | Přidej komentář | Poslat mailem
 B*Obchody

www.babyexpert.cz
www.babycar.cz
www.baby-centrum.cz
www.baby-land.cz
www.babypark.cz
www.babyraj.cz
www.babystyle.cz
www.batolata.cz
www.bobecek.cz
www.broucekaberuska.cz
www.babylife.cz

Více ...
Vložil: Kacii&Matýnci dne 19.11.2006| 1 komentář | Přidej komentář | Poslat mailem
 D*Obchody

www.detske-kocarky.cz
www.detskydum.cz
www.detskyraj.cz
www.dudlik.cz
www.9mesicu.cz
www.detskagalerie.cz


Více ...
Vložil: Kacii&Matýnci dne 19.11.2006| 1 komentář | Přidej komentář | Poslat mailem
 E*Obchody

www.ecipisek.cz
www.e-detskysvet.cz

Více ...
Vložil: Kacii&Matýnci dne 19.11.2006| Bez komentářů | Přidej komentář | Poslat mailem
 F*Obchody

www.forbaby.cz

Více ...
Vložil: Kacii&Matýnci dne 19.11.2006| Bez komentářů | Přidej komentář | Poslat mailem
 H*Obchody

www.handypraha.cz

Více ...
Vložil: Kacii&Matýnci dne 19.11.2006| Bez komentářů | Přidej komentář | Poslat mailem
 Quinny freestyle 3xl comfortQIUNNY

- možnost přes adaptéry (jsou součástí) nasadit autosedačku Maxi cosi nebo hlubokou korbu Dreami

-používáme jen jako sporťák, popř. s autosedačkou, takže další se odvíjí od toho:

- váha cca 15 kg, která je ovšem znát, pokud kočár opravdu někam zvedáte, jízdní vlastnosti super, do mírného kopce jde tlačit doslova jedním prstem ;)

- areatace předního kola je přímo na něm, takže dobře rozmyslet, jak často se bude používat (některé kočárky jí mají na rukojeti)- podle terénu. My ji příliš nepoužíváme, jsme zvyklí jezdit s odaretovaným kolečkem, pokud nejedeme někde po hodně rozbité lesní cestě. Nájezdy na chodníky a tak jsou bez problémů při kolmém najetí, asi jako u všech trojkolek

- sklápění boudy – trochu nedostatek, je celkem hlučné a jde ztěžka, nevím ale, jestli to není jen u našeho kusu. Jinak velká výhoda je, že jde před sedící dítě přehnout opravdu hodně dopředu, pokud fouká vítr, prší…

- korba je otočná po i proti směru jízdy – je otázkou cviku, než se člověk naučí, v jakých místech ji zacvaknout, spíš počítejte s přehazováním bez naloženého dítěte

- rozchod kol je poměrně široký – 68 cm, takže je potřeba dobře zvážit, kde se bude používat – vchody do výtahů…v nejhorším jdou jedním tahem sundat kolečka:)

- kola jsou nafukovací 

- odpružení – nemám moc s čím srovnávat, samozřejmě nehoupe, ale nepřijde mi, že by jel nějak „tvrdě“

- madlo je lehce odepínatelné na jedné straně

- polohovatelný do úplného lehu (délka 93 cm)

- část boudy je připnuto na zip, takže v létě lze odepnout a využít jen jako sluneční stříšku

- často se uvádí, že je úzký – dle mého názoru jako většina kočárků s otočnou korbou, hodně dělá i optický dojem – má dost vysokou zádovou opěrku

- rozměry sedáku jsou: 31 cm –šířka sedu, 35 v úrovni ručiček,50 cm – výška opěrky

Více ...
Vložil: Berry & berušky dne 7.11.2006| 1 komentář | Přidej komentář | Poslat mailem
 BUGABOO - trochu historie BUGABOO

Když si Max Barenbrug zvolil v roce 1994 projekt závěrečné diplomové práce na Akademii v Eindhovenu, věděl, že to musí být sportovní kočárek. Koncepce, kterou vyvinul, odpovídala jeho dvěma hlavním tématům: „mobilita a volný čas“. Co je však důležitější, je skutečnost, že si uvědomoval, že „sportovní kočárek“ zoufale potřeboval generálku.

Cena René Smeets

Designerská vize Maxe byla založena na uživateli, jak na matkách, tak i otcích. Max cítil, že otcové byli zanedbávanou uživatelskou skupinou. Podstatná byla funkčnost. Pravdou sice je, že životy mužů a žen se po dítěti dramaticky mění, ale v podstatě zůstávají stejnými lidmi, se stejnou osobností a stejnou dynamikou a zájmy, které měli předtím, než se stali rodiči. Se skutečně funkčním kočárkem by rodiče měli právě tolik volnosti pohybu, ne-li dokonce více, než předtím. Během této doby se Maxův švagr Eduard Zanen zabýval výrobou a financováním prototypu. V roce 1994 Max ukončil studium s vyznamenáním a obdržel cenu René Smeets za nejlepší diplomový projekt.

Značně v předstihu své doby

Max a Eduard důvěrně kontaktovali různé výrobce sportovních kočárků a předložili jim svůj návrh s úmyslem koncepci prodat. Brzy zjistili, že Max významně předstihl svou dobu. Zavedení výrobci nechtěli vzít na sebe riziko spojené s tímto revolučním a funkčním sportovním kočárkem.

Poprvé na obchodním veletrhu

I přes několik počátečních problémů byly první prototypy připraveny v roce 1997. Shodou okolností měl výrobce stánek na největším obchodním veletrhu kočárků na světě, „Kind und Jugend“, který se konal v září 1997 v Kolíně.

Bugaboo?

Kočárek měl být vystaven na veřejnosti poprvé na tomto veletrhu, ale potřeboval název. Až dosud se mu říkalo „skládací kočárek“. Max se pro inspiraci obrátil na anglický slovník a našel slovo „skládací kočárek“ (buggy), ale jeho oči padly na slovo „bugaboo“ nad ním. Hned se mu zalíbilo a když si přečetl definici tohoto slova: „nekonečný, bez bariér, posun možností“, vyhrálo. Termín Bugaboo rozhodně vlastnostem kočárku vyhovoval a tak zůstalo u Bugaboo.

Velmi osobní servis

Prvních několik tisíc kočárků Bugaboo bylo vyrobeno v Tchajwanu a netrvalo dlouho a první kočárek se objevil na ulicích Holandska v roce 1999. Vyskytl se problém s kvalitou rámu, který se stále lámal. Tchajwanský výrobce snížil náklady na úkor kvality používaných surovin. To mohla být smrtící rána v prvním roce mladé společnosti, ale Max a Eduard jednali rychle. Všechny prodané kočárky byly stáhnuty, často je odebíral sám Eduard a jejich rámy byly vyměněny za lepší. Díky jejich rychlé a promyšlené reakci kočárek Bugaboo přesvědčil své zákazníky, že vysoce kvalitní servis, trvanlivé výrobky a osobní angažovanost ve věci zákazníků jsou stále ještě hlavními hodnotami společnosti.

Už ne průkopníky

Dětský skládací kočárek Bugaboo se rovněž objevil v Belgii, Španělsku, Japonsku a Francii. Brzy nastal ten pravý čas začít dobývat Spojené státy a Velkou Británii. . První model Bugaboo Classic byl nahrazen modelem Bugaboo Frog.
Kočárek Bugaboo Frog se od modelu Bugaboo Classic poněkud lišil. Natáčecí kola kočárku Bugaboo Frog umožňovala dokonalé otočení o 360°. Tato skutečnost zvýšila dokonce ještě více mobilitu a jejich odpružení „na způsob žáby“ umožnilo nenásilně překonávat hrboly na cestě. Bugaboo Frog byl rovněž vybaven ruční brzdou na rukojeti, hlubším a delším hlubokým lůžkem a pevnější stříškou kočárku. Tyto změny byly nejen nutné, aby kočárky splňovaly britské a americké normy, ale aby poskytly Bugaboo možnost upravovat kočárek podle některých návrhů získaných od zákazníků.

Bugaboo: design, společnost, značka

Společnost Bugaboo posilovala svou pozici díky modelu Bugaboo Frog. Bugaboo se od ostatních společností oddělila hodnotou své obchodní značky, vizí a misí: elegantní, vzrušující a bez zbytečností. Bylo zapotřebí logo, které by jasně dávalo najevo hodnoty značky Bugaboo a její vizi designu. Kruh má určitý tvar a vizualizaci pohybu. Proto se symbolem společnosti Bugaboo staly tři kruhy.

Více ...
Vložil: Stanislava. dne 7.11.2006| 1 komentář | Přidej komentář | Poslat mailem
 Dorjan NOVELLDORJAN

 

 

 

Prostorná čtyřkombinace. Klady: Přenosná vanička s pratelnou vložkou,velmi prostorný i pro dítko ve fusaku.velmi příjemný, dobře udržovatelný a neblednoucí materiál, pěkně houpe, polohovatelná zádíčka.Jako hlubokáč super. Zápory: Těžký,záleží na tom, jestli s ním budete často cestovat, popř.nosit do schodů apod.Skládá se jen podvozek, takže např.do Felicie se mi vlezl do kufru jen podvozek a korbičku sem musela dávat na zadní sedadla a zabere tam moc místa.Jako sporťák je jako všechny kočárky tohoto typu celkem nevyhovující, vratký ani pro oko nic moc. Celkový dojem: Sice polák,ale odvozil naši malou přes celou zimu(narozená v dubnu) bez jediné poruchy, byla jsem moc spokojená,cena velmi přijatelná, takže doporučujeme jako hlubokáč a potom třeba nějaký fajn sporťáček.

Více ...
Vložil: Moty+2 cácorky dne 6.11.2006| Bez komentářů | Přidej komentář | Poslat mailem
 Quinny BuzzQIUNNY

 

 

 

Klady:

krásný, skladný
super ovladatelný jednou rukou
jde nasadit autosedačka Maxi-cosi... adaptéry v ceně kočárku
sportovní sedačka jde otočit i proti směru jízdy
je dostatečně prostorný i pro větší děti.
automatické rozkládání je úžasně rychlé a pohodlné
nosnost kočárku je 20kg

Zápory:

korbička je z těch menších
polohovat jde jenom celá sedačka - pro někoho je to výhoda
v proti směru jízdy jde sedačka poholovat jenom ve 2 úrovních - pololeh, leh
malé přední kolečko není moc vhodné do terénu.

Kažopádně, já jsem s kočárkem spokojená a naprosto mi vyhovuje. Jenom k němu chci ještě nějaký sporťák do terénu.

Více ...
Vložil: zuzanag, Kuba 4 ,Sofie 8.9.06 dne 5.11.2006| Bez komentářů | Přidej komentář | Poslat mailem
[<<Předchozích 10] Poslední články ze všech deníků 1120 z 23 [Dalších 3 >>] 
Technická podpora: na této adrese. (C) 1999-2011 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.