Černá mamba |
|
(26.9.2016 9:51:35) Záleží na tom, jak moc se chceš dohadovat. Můžeš zavolat na booking a trvat na svém, penzion bych v tomto případě vůbec nekontaktovala, jen v případě, že by sis chtěla objednat pobyt bez bookingu. Osobně bych se na to vykašlala, pobyt zrušila (předpokládám, že když se jedná o jarní prázdniny, že tam je možnost zrušení zdarma bez poplatku, na to se ale podívej, některé hotely to nemají). Objednala bych jinde, chci mít o dovolené klid. Ale jak říkám, záleží, jestli se chceš dohadovat - uspět bys měla, cena, za kterou sis pobyt objednala, je závazná i pro booking. Jestli tam měli chybu, není tvůj problém.
Je ten email opravdu od booking com? Zdá se mi to divné. Je tam někdo zodpovědný (jméno konkrétního člověka), na někoho přímý telefonický kontakt? Každopádně zavolej nejdřív na booking a ověř si to.
|
Anni&Annika |
|
(26.9.2016 9:59:38) no a pokud to odhlasi /fakt dohoda zadna, ale to si nejak neumim predstavit/, napsala bych hotelu particne hodnoceni, aby lide vedeli, do ceho jdou....
|
Černá mamba |
|
(26.9.2016 10:30:38) Anni, to si myslím, že nejde, když pobyt neproběhne, aspoň já když odhlásím pobyt, tak se mi "napsat hodnocení" nikde nezobrazí... nevím, jak je to na něm. stránkách, ale u nás to tuším nejde.
|
Anni&Annika |
|
(26.9.2016 11:52:53) pak by o tom mel vedet booking jako zprostredkovatel.... ja to priznam, se jeste nezkoumala /jestli to jde i u zruseni/. Ale neslo by to pres registraci?
|
MÍŠA&FÍK |
|
(26.9.2016 13:51:19) Mluvila jsem se slečnou na Booking , prý tam měl hotel nastavené špatné či staré ceny, žd se jim to stává minimálně, ale vyloučené že to není, říkala, že se to týká většího počtu rezervací a ona že vy s tím také nesouhlasila, kdyby to byla její rezervace. Takže prý Booking bude ještě s penzionem vyjednávat, že se prý uvidí, nakolik bude přístupný té původní ceně či nějaké jiné dohodě.
|
MÍŠA&FÍK |
|
(26.9.2016 13:53:59) Docela koukám, co je možné. Že by se teď penzion "probudil" a zjistil, že na jeden z nejatraktivnějších termínů prodal pokoj za běžnou cenu a chtěl přesto ještě něco trhnout ???
|
Černá mamba |
|
(26.9.2016 14:08:00) Tak pokud pobyt nakonec absolvujete za stávající cenu, určitě bych komplikace zmínila v hodnocení. A podle mě booking se s majitelem vůbec nijak mazat nebude, oni mají nastavené smlouvy, nevím, co tohle má být, co penzion zkouší, s tím jsem se tedy ještě nesetkala. Kdyby měl booking s každým hotelem nějak vyjednávat změnu ceny v jednotlivých termínech, to by asi nešlo. I když je zase pravda, že u nás je možné všechno...
Add Anni, však to někdy vyzkoušej, když zrušíš pobyt předem (můžeš i jen zkusit, když se ti bude chtít), mi to tam ani jako registrované tu kolonku "Ohodnotit pobyt" nenabídne. Prostě - neabsolvovalas - nehodnotíš. Ale jak říkám, nevím, jak je to na vašich stránkách. Podle mě by to mělo být stejné.
|
MÍŠA&FÍK |
|
(26.9.2016 14:20:44) Na svých stránkách má penzion cenu pořád stejnou.....platnou někdy od roku 2015.... Jsem z toho fakt jelen.
Teď tedy nevím, mám-li si to objednat přímo v penzionu....nebo co.
Slečna na infolince Booking také zmiňovala všeobecné podmínky a říkala kdesi, cosi, že za změny neručí. No, ještě si je pořádně přečtu. Já holt musím mít všechno nějak zkomplikovaný.
|
Anni&Annika |
|
(26.9.2016 14:23:50) za zmenu neruci, to tam pisou...ale garantuji nejnizsi cenu. A pokud nekde na netu najdes, ze to nekdo nabizi levneji, musi ti jit s cenou na tu nizsi cenu. Pokud pan nabizi porad za stejno, rekla bych, ze poste to za tu cenu chci.
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(26.9.2016 14:25:42) Na Booking se vyprdni a objednej rovnou. Já si to vždycky najdu na Booking a objednám přímo v hotelu. Většinou je to levnější.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|