| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Plán podpory - co lze čekat?

 Celkem 29 názorů.
 00 


Téma: Plán podpory - co lze čekat? 

(2.3.2017 18:13:23)
Příští týden jdu pro plán podpory.

Netuším co všechno od toho čekat. Prosím ty, které mají s tématem vlastní zkušenost o napsání.

Dostanu jen papír s popisem o úlevách, postupech učitelky při vyučování a nějaké cvičné úlohy na doma a toť vše?
Dělá se o tom nějaký zápis, kam by měla učitelka napsat i moje připomínky - jak jste mi radili ohledně půjčování školního sešitu nebo jiné?

Když bude syn doma cvičit navíc, jsou pak ještě nějaké schůzky, abychom si řekli, že vidíme nějaký posun, co se lepší, co dělat jinak atd.?

Nebo jen převezmu plán a budeme nacvičovat doma a dva měsíce čekat na vyšetření v PPP a pak se teprve uvidí?

Díky moc.

 sarmi 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:00:31)
rodic seznamen byt musi, nemusi s tim ale souhlasit. ovsem nedavalo by to smysl, plan podpory ma pomoci v prvni rade diteti a dospeli se maji domluvit - skola a rodina, co pro nej udelaji.
 sarmi 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:40:53)
uplne ta zakladni podpora, kterou vzdycky ucitelky detem, ktere v nektere oblasti nestihaji je tzv. prima podpora, tzn. napr. zvyseny dohled, ze dite dela, co ma, ze rozumi zadani, ze drzi tuzku spravne, ze spravne sedi apod.. pokud prima podpora neni efektivni, tak prichazi na radu plan podpory a ten se sepisovat musi a musi se taky konzultovat s rodicem. podle plpp dite max. 3 mesice pracuje a pote ucitelka vyhodnocuje (muze ale i drive!) posun ci stagnaci a dale se resi bud ukonceni plpp nebo zadost o vysetreni v ppp.
 sarmi 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:42:27)
ups - kterou ucitelka poskytuje...
 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:51:56)
sarmi,

proč ukončení PLPP, pokud zavedená opatření stačí nebo vedou ke zlepšení? Nám říkali, že pokud plán vyhodnotíš jako funkční, pokračuje se podle něj dál....

Tohle mě deptá, ta nejednotnost informací ~q~.
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:56:32)
Delete, nám taky říkali, že se v něm může pokračovat. Proč taky ne, stát to nic nestojí a funguje to.
Ale naopak nám tvrdili, že to musí rodič podepsat. Jen nám neřekli, co dělat, když to rodič podepsat nechce. Univerzální rada "na nespolupracujícího rodiče pošli OSPOD" se mi nelíbí.
 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 20:57:17)
Heleno,

no o OSPODu jsem vůbec neuvažovala, to mi přijde jako hodně krajní řešení. U nás to skončilo na tom, že PPP se dohodla s výchovnou poradkyní, že prostě jen vyplníme podklady pro vyšetření a uvedeme tam, že si rodič PLPP nepřál.

Ona by tedy dotyčná maminka už i něco chtěla, když zjistila, že bude čekat několik měsíců, ale chce po mně sepsat něco, co já sepisovat nechci (v zásadě celý vývoj chování dítěte od první třídy a co jsme s tím dělali), protože já po ní nechtěla, aby dítě někam objednávala, já s ní jen chtěla mluvit. Ona reagovala tak, že dítě objednala, a pak mě sjela, jak jsem neschopná, a zároveň odmítla PLPP, že prý až co řeknou odborníci.
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:12:34)
Já jsem ti OSPOD neradila. To jen že to byla univerzální rada školitelů. Když se s rodičem nedá domluvit, volejte OSPOD. Dovedu si představit situace, kdy by to mohlo možná k něčemu být. Ale není jich mnoho, rozhodně nejsou v mém okolí běžné. OSPOD považuji za kanón na vrabce.
 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:29:39)
Heleno,

však já to ani jako radu nebrala ~;).
 sarmi 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:57:59)
je to presne tak, jak rikas. chaos a zmatek a spousta veci se doladuje za behu.

ukonceni v tom smyslu, ze se vyhodnoti a nasleduje reseni, co dal. pokud podpurna opatreni funguji, muze se jet podle planu dite dal do konce skolniho roku. to jsme ale taky zjistili az zahy. ~d~
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:42:39)
Jestli si to dobře pamatuju z tvého předchozího tématu, chystáte se do poradny, takže teď budete se školou řešit plán pedagogické podpory(PLPP)? To škola musí udělat dřív, než poradnu navštívíte - zkusit řešit problém svými silami.
Tento plán vypracuje škola, žáka a rodiče má povinnost s ním seznámit, ale bohužel nemá povinnost je do toho "nechat kecat". Ale vzhledem k tomu, že celá inkluze se snaží o lepší spolupráci v rámci trojúhelníku žák - škola - rodič, tak bych čekala, že dobrá škola bude s rodičem spíš spolupracovat než že ho postaví před hotovou věc. PLPP má ve vyhlášce přesně danou formu. Zahrnuje nejen podpůrná opatření (pozor, nikoliv úlevy, ale pomoc) ve škole, ale i pro domácí přípravu. Po třech měsících (nejpozději) se vyhodnotí, jestli tato podpůrná opatření stačí nebo je potřeba víc a pak je potřeba navštívit PPP, aby mohla navrhnout další opatření, která nemůže škola bez doporučení sama zavést.
Pokud PLPP funguje, ta opatyření sačí, může se prodloužit jeho platnost a návštěva PPP není nutná.
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:46:29)
Tady: https://www.klickevzdelani.cz/Portals/0/Dokumenty/Plan_pedagogicke_podpory_Priloha3_vyhlasky_27-2016Sb.pdf

máš prázdný formulář, ať víš, co můžeš čekat.
Pokud tě do toho mluvit nechají, tak posílání sešitu domů bych čekala v kolonce III. e, případně V.
 00 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 20:11:35)
Moc děkuju.
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 20:17:22)
Rádo se stalo. Snad vám to pomůže se s učitelkou domluvit na fungování ke všeobecné spokojenosti.
 00 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 20:26:29)
Poradna je na konci května.
Já o tom uvažovala už v 1.třídě. Ale tápala jsem, jestli má syn problém nebo je to jen velkým skokem z MŠ do školy. Něco dal bravurně, jindy hodně tápal. Jisté chyby se opakovaly. Učitelka mi nic určitého neřekla. Jen max. že se nesoustředí, vrtí na židli, neví kde čtou. A že má pronikavý hlásek. Problémy přičítala stěhování.
Před vysvědčením teď v pololetí dobrý. A pak víc trojek z diktátů, ten výkyv v matematice.
Proto jsem napsala jí a ředitelce (má kluka na Aj) že ho budu obj.na vyšetření, že už se mi to nezdá. A na to konto mi odepsala, že se mnou o tom chtěla taky mluvit a že souhlasí.

Na roztěkanost, odpoutatelnost si stěžovaly obě dvě.

Prostě jak na houpačce. Dys měl, má jeho otec. Dle učitelky to není trvalý problém, dá se ho zbavit tréninkem.

 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 19:48:44)
Plán podpory je papír učitele. Rodič je s ním seznámen. U nás ve škole ho i podepisuje, ale na školení nám říkali, že vlastně nemusí.

V plánu je mimo jiné kolonka ohledně schůzek (konzultací), takže tohle určitě domluvit lze.

Jinak jsou tam především opatření pro výuku, nejen úlevy, ale i organizační věci, jako třeba že dítě bude sedět na pro něj nejvhodnějším místě (nemusí to být vždy vpředu), že bude častější oční kontakt, dopomoc prvního kroku atd. Prostě věci, které jsou v podobných případech osvědčené a měly by pomoci.

Pak jsou tam i doporučení pro doma, někdy třeba i jen organizační, to hodně záleží na tom, co člověk o dítěti ví a co by se změnit dalo. Já třeba tyhle věci, jako kdy a za jakých podmínek dělá dítě úkoly, o dětech vím, a někdy se domlouvám s rodiči na úpravách. Třeba u dítěte s ADHD, které maminka vyzvedává pozdě z družiny, protože je na něj sama a je celý den v práci, jsem se s ní domluvila, ať raději než večer dělají úkol druhý den ráno (bylo to předem vyzkoušeno, že to to dítě zvládá a snáší mnohem lépe, protože je odpočaté), později jsme pak i po domluvě s vychovatelkou v družině domluvily, že bude dělat úkoly samo v družině. Tak třeba i takovéhle opatření může být součástí PLPP.

Po měsíci až třech se pak dělá zhodnocení, jak co funguje, může se něco doplnit nebo naopak vynechat jako neúčinné. No a když ani pak nedojde k dostatečnému zlepšení, vyhodnotí se PLPP jako nedostačující a doporučuje se vyšetření v PPP.

Jinak je stejně pro dítě nejlepší vzájemná spolupráce a domluva rodiče a učitele, žádný papír sám o sobě nic nevyřeší. Já ty papíry píšu proto, že jsou vyžadované jako podklady pro vyšetření, a pak pro angličtináře. To, co v těch papírech je, dělám ve spolupráci s rodiči už dávno.

A ještě k těm vašim sešitům, já bych možná spíš než sešity chtěla konkrétnější sdělení, z čeho známky jsou, případně v čem dítě chybuje. Pokud děti do sešitu píšou jen výsledky, tak stejně nezjistíš, v čem má dítě problém. Ale když ti učitelka napíše, že dítě chybuje ve sčítání a odčítání desítek, tak už něco v ruce máš. Já se znám, já bych zejména ze začátku při tomto řešení měla problém nezapomenout, ale rozhodně bych se o to pokusila. Zejména kdyby dítě samo dokázalo připomenout (a většina jich to dokáže, překvapivě i děti s ADHD mi tyhle věci spolehlivě připomínají ~;) ). No a diktáty domů dostáváš. Ještě by mě třeba zajímalo, jak jdou dítěti doplňovačky, jestli je tam rozdíl ve výkonu proti diktátu, protože to je pak důležité pro to, co a jak s dítětem cvičit. Takže pokud máte nějaké pracovní sešity s doplňovačkami, tak bych chtěla mít k dispozici i ty k těm diktátům. Ale tohle není o plánu podpory. Tohle je čistě o domluvě, protože vzhledem k tomu, že učitelka zapisuje známky i tě informuje, z čeho jsou, tak tě dostatečně informuje o výsledcích vzdělávání. Jako já vím, že jen teoreticky, ale v systému, kde se hodnotí známkami, to tak je, známka je považovaná za dostatečně vypovídající hodnocení ~d~.

No a pokud by učitelka nebyla ochotná jednou týdně napsat dvě, tři věty do deníčku (úkolníčku, komunikačního sešitu), pak bych chtěla do PLPP uvést do té kolonky o schůzkách konkrétně, kdy se budete scházet. A to nemusí být o konzultačních hodinách, i když by se učitelka mohla snažit to tam směřovat.

Jen se prostě bojím, že ty to celé bereš jako boj s učitelkou a ona už to tak bude brát taky, takže cokoliv domlouvat bude náročné ~d~.
 00 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 20:20:30)
Děkuju.

Možná působím bojovně, ale opravdu jen chci pomoct klukovi. Má problém se čtením. Jak kdy.
Nejradši by četl jen velkým písmem.
Psaní - psací nemá rád, opět jen velká tiskací - ale i v tom dělá chyby.
Matika - nosí domů nedopsaná cvičení ze školy. Dopisuje doma s brbláním. Sedím u něj, koukám na jiná cvičení. Má x jedniček, a pak dvojky ... z toho samého učiva, jen si blbě přečte zadání, přehodí čísla, nerozumí zadání. Při diktátech prý nestíhá. Ale zase jak kdy.

U něj si říkám, že je to i kombinací jeho povahy a tím vším okolo. Šel do školy v 6,5 l. Přišel nám v pohodě, natěšenej. Což mu vydrželo dva měsíce. O učitelce nemluví. Měla jsem naivní představu, jak bude nadšeně vyprávět o škole, co řekne p.uč.je svatý apod. A nic.

Učitelka v 1.třídě motivovala děti tím, že začala v pololetí dávat i 5.

To že působí neochotně, není jen můj dojem. Sešit(y) z matematiky obsahuje(í) samozřejmě i jiná témata na známky, ne jen diktáty ze sčítání apod.

Když si tu vypisovala dříve, jak píšeš hodnocení dětí. Její bylo na 3 řádky, slovy je hodný, aktivní, nepozorný. Pak už přešla k samohodnocení, takže si děti vybarvují smajlíky, jak samy sebe vidí v tom kterém předmětu a chování. A k tomu už naposledy ani sama nic nedopsala.

 00 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 20:33:34)
Ted to vyzní, že je pro mě 2 blbá známka, samozřejmě není. Jen u těch 2,3,4 je stejné učivo, opakované stále dokola jen se časem stíží a vidím, jak otočí 36 a 63 apod.

Tak aby ho člověj nedrtil zbytečně moc, nebo si mám říct - jo on to umí, to vidím a slyším a holt ještě v x případech otočí čísla, díky tomu jiný výsledek. Otočí písmenka, zkomolí slovo, celou větu. Přečte jinak než zní zadání a už je z toho chyba ve vypracování.

Sama jsem školou proplula v pohodě. Četla jsem od malička, problémy jsem měla se zlomky. Škola mě v podstatě bavila. Takže synův otrávený přístup, brblání,dávání výpovědi ve škole apod. mě někdy dostává. Nechci ho drilovat. jsou chvíle, kdy se sám ptá na různý věci, dá si něco vysvětlit, pomoct. Ale jak je špatná nálada a nechce se mu, je to těžký.


 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:28:58)
kokesbobes,

vidíš to, a já to vůbec nepochopila, že by pro tebe byla dvojka špatná známka...

Mě třeba jedna maminka upozornila sama na věci, které já ještě jako problém nevnímala...ale ona s klukem doma dělala a měla jen jeho, tak ji některé věci trkly dřív. řekla mi o svých pocitech, já si v tom kluka víc ohlídala a fakt jo....a to bylo v době, kdy jsem ještě ani neznámkovala....nebo teda jen z povinnosti to minimum, zásadní bylo to slovní hodnocení.

Takže když to napíšeš takhle, jak to píšeš teď, je to úplně jiné, než ty ocrcávačky kolem sešitů....už jsem to psala i v Povídání o škole...

Nějaký problém tam asi bude, ty ho potřebuješ řešit, ale v tom vašem vzájemném nastavení to půjde hůř. Podle toho, co píšeš, tak vlastně ani ty sešity nepotřebuješ, protože ten problém podle popisu vychází z toho čtení a z pozornosti, ne z neznalosti. šla bych na to přes to doptávání se, co jak máš dělat (více popisuju v Povídání o škole), osobně, telefonicky, e-mailem. Buď se povede ty informace získat takto, nebo učitelka zjistí, že poslat ti sešit bude pro ni pohodlnější ~d~ (akorát já si nemyslím, že pro tebe to bude přínosnější, sice tam v tom sešitě něco je, ale když vidím, co dokážou spáchat do sešitů ti moji, tak u těch dětí s problémem si radši dám tu práci a rodiče informuju jinak).
Plus teda to, že on má fakt každý učitel jiný styl práce a mně taky trvalo, než jsem ho změnila natolik, abych ty sešity dokázala domů posílat. Dokud jsem je kontrolovala denně, měla jsem problém i s tím víkendem, musela jsem se naučit do nich v pátek nepsat nic zásadního, nedávat samostatnou práci a tak....to znamená, že jsem na to musela myslet už při tvoření příprav a chvíli trvalo, než jsem si celý funkční systém přenastavila jinak...Takže učitelka, co to dělá nějakým způsobem desetiletí, tohle přeprogramuje ještě mnohem obtížněji....a není to tak úplně o neochotě.....Já jsem silný systematik a tyhle detaily u mě hrají velkou roli. U kolegyně zase skoro vůbec, ale já bych s tím chaosem, co ona zvládá, měla problém, celkově by mě to rozkládalo a ničilo, myslím jako člověka, ne jako učitelku. Jak mi nevadí, když každé dítě dělá něco jiného a nemám problém ji pro ně chystat, tak jakýkoliv zásah do mého vlastního systému rozdýchávám těžko a fakt to trvá, než to přijmu a pak zpracuju.

proč to všechno píšu, já bych se na tvém místě k těm sešitům tak neupínala, chápu, že by ti pomohly, ale stejně bych zkusila hledat jiný způsob, jak se k informacím dostat...a fakt to hledání nejlíp hodit na učitelku, aby nebyla v pozici, kdy jí stačí jen odmítat a hledat důvody, proč to nejde.
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:25:01)
Buchli, omyl. Plán pedagogické podpory je přesně daný vyhláškou. Nejde napsat jen tak něco, je standardní formulář.
 sarmi 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(3.3.2017 16:33:18)
je to dany formular, stejne tak jako ivp.
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:30:23)
Citát přímo z vyhlášky:
Postup školy při poskytování podpůrných opatření prvního stupně
(1) Před zahájením poskytování podpůrných opatření prvního stupně zpracuje škola plán pedagogické podpory žáka.
(2) Plán pedagogické podpory zahrnuje zejména popis obtíží a speciálních vzdělávacích
potřeb žáka, podpůrná opatření prvního stupně, stanovení cílů podpory a způsobu vyhodnocování naplňování plánu.
(3) Plán pedagogické podpory škola průběžně aktualizuje v souladu s vývojem speciálních vzdělávacích potřeb žáka.
(4) Vzor plánu pedagogické podpory je uveden v příloze č. 3 k této vyhlášce.
(5) Poskytování podpůrných opatření prvního stupně škola průběžně vyhodnocuje. Nejpozději
po 3 měsících od zahájení poskytování podpůrných opatření poskytovaných na základě plánu
pedagogické podpory škola vyhodnotí, zda podpůrná opatření vedou k naplnění stanovených
cílů. Není-li tomu tak, doporučí škola zletilému žákovi nebo zákonnému zástupci žáka
využití poradenské pomoci školského poradenského zařízení.
Do doby zahájení poskytování podpůrných opatření druhého až pátého stupně na základě
dopo ručení školského poradenského zařízení poskytuje škola podpůrná opatření prvního
stupně na základě plánu pedagogické podpory.
(6) S plánem pedagogické podpory seznámí škola žáka, zákonného zástupce žáka, všechny
vyučující žákaa další pedagogické pracovníky podílející se na provádění tohoto plánu. Plán obsahuje podpis osob, které s ním byly seznámeny.


Takže podpis je podle vyhlášky povinný.
 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:41:52)
Heleno,

díky za tuhle informaci.

Budu si ji muset někam uložit, protože je to jasně řečeno. Tak by mě zajímalo, proč tohle zatím nebyl nikdo z pověřených schopen sdělit ~l~.
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:44:05)
Nemáš zač. To je prostě jen vyhláška :-)
 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 22:13:12)
Heleno,

no právě. Takže by neměl být problém pro ty, co nás o tomhle informují, na otázku ohledně podpisu odpovědět. Jenže u nás nevěděla ani výchovná poradkyně, ani PPP ~l~. no a mě vyhláška nenapadla, ani nevím proč...teda vím, jsem hrozně unavená, takže mě často nenapadne, co by mě napadnout mělo...U výchovné poradkyně a u PPP ale tuhle vědomost nějak očekávám, beru, že to patří k jejich práci...

Ještě mě napadá, je někde, kdo PLPP píše? Já už někde četla, že to má dělat výchovný poradce? Přijde mi, obzvlášť na prvním stupni, logičtější, aby to dělal třídní učitel, ale nějak mi v hlavě uvízl ten výchovný poradce a pro druhý stupeň mi to zase až tak nesmyslné nepřijde.

Nevíš, jak to je?
 HelenaPa 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(3.3.2017 5:55:10)
Nevím, jestli je to někde dané. U nás to dělá třídní učitel spolu s dalšími, kteří dané dítě uči, výchovný poradce jim je k dispozici, když s něčím potřebují poradit, účastní se projednání s rodiči a archivuje jednu kopii.
 Delete 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:38:24)
Buchli,

PLPP je obsahově věc učitele, ale zatímco dřív to člověk jen dělal, teď to musí sepsat, protože pokud opatření nefungují, stává se PLPP podkladem pro vyšetření v PPP. Sepisuje se do daného formuláře.

Ono je to většinou řešené pouze z pozice učitele, že učitel je ten, kdo pozná, že dítě by mělo být vyšetřené v PPP. Rodič je v tomhle případě brán jako ten pasivní nebo odmítající problém.
A asi se očekává, že když s něčím přijde rodič, tak bude fungovat ta komunikace a na PLPP zapracují společně.
Pro situaci, kdy rodič problém vidí, a škola ho odmítá je pak jiné lejstro.
 Simeona+3 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 20:27:43)
Dekuju, ze mi konecne nekdo vysvetlil, jak to ma vypadat. Nase tridni je fajn, vstricna, komunikuje, domluvime se. Ale byly jsme mimo jine domluvene, ze zkusi udelat druhacce testy, mely jsme podezreni na dyskalkulii, ted se ja spis priklanim k ADHD. Ona ale mysli, ze opatreni funguji,testovat nechce. Ja ale vysetreni chci, hlavne kvuli pristimu skolnimu roku. Dcera dostane jinou ucitelku, a ta neni znama svou vstricnosti. Rada bych mela v ruce papir, ktery skola musi vzit v potaz.
 Simeona+3 


Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě? 

(2.3.2017 21:31:53)
Uz jsme objednane. Jen jsem zila v domneni, ze skola navrhne opatreni, vyzkousi se, jestli funguji, pripadne doporuci PPP. Zaskocilo me, ze tridni nechce malou prezkouset, jak bylo domluveno a vahala jsem, co dal. Nechce se mi cekat do konce sk. roku s ohledem na novou ucitelku a tak jsem nas objednala...

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.