| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Re: 3. reklamace bot - stejná vada - výsledek

 Celkem 4 názorů.
 Oliverka 


Re: 3. reklamace bot - stejná vada - výsledek  

(16.12.2017 15:34:28)
Cetla jsem tvé první téma a jsem rada, ze ses dovolala řešení. ~R^ Teď jenom doufat, ze si z toho něco vezme i ta prodavačka.
 :-) zaregistrovaná 


Re: 3. reklamace bot - stejná vada - výsledek  

(16.12.2017 18:06:09)
Gratuluji, to je dobře, že jsi se nedala!
 Katka a 2 výrostci 


Re: 3. reklamace bot - stejná vada - výsledek  

(16.12.2017 18:46:59)
Mě by zajímalo,proč to ta vedoucí dělá ? Vždyť je zaměstnanec, je pro ní daleko jednodušší se se zákazníkem nedohadovat a prostě reklamaci vyřídit... Speciálně u obuvi dost často dělají tyhle ofuky. Moc to nechápu, u nás aby se neuznala reklamace, to už musí být fakt extrém. Ženské, co to rozhodují, mají pokyn, že nejdřív je zákazník, pak dlooouho nic a pak se řeší nějaké extrémní ojedinělé případy. Firmě nestojí za to kvůli pár stovkám či tisícům se nechat tahat po Černých ovcích, soudech a ČOIkách. Nicméně asi ne všude je to tak.Vypadá to, jako by někde bylo zvykem do hodnocení prodejny zahrnout hodnotu přijatých reklamací nebo co ...
 Pam-pela 


Re: 3. reklamace bot - stejná vada - výsledek  

(17.12.2017 1:12:38)
Tak super, to, jak jsi to popisovala, bylo opravdu velmi neprofesionální (a obchodu by to těžko prošlo)...akorát že měla majitelka dát své vedoucí přesné pokyny, jak které reklamace vyřizovat...a bylo by po "nervech" na všech stranách.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.