| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Účetnictví a daně

Soutěžte o vstupenky na Trvalky Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře

Fenomenální autorská dvojice se poprvé představí v O2 areně, a oslaví tak se svými malými i velkými fanoušky už 50 let své spolupráce.

  (?)
 Názory 110 z 13677  [Dalších 13667 >>]
Elsa30 132901
19.9.2017 21:02:06
U nás to byla sobota 16.9 naposledy
Ložní povlečení na Favi.cz - největší výběr
Pam-pela 97353
19.9.2017 20:56:26
Elso, ještě stále řešíme, možná píšeme o stejném dni, kdy jim to "zas moc dobřenefungovalo jakbymělo". ~o~~7~
Elsa30 132901
19.9.2017 20:36:37
Jak jste to řešili? Mělo to nějaké řešení?
Pam-pela 97353
19.9.2017 20:22:27
Aaaano, Elso, přesně to se nám stalo též, naštěstí si toho večer prodavačka všimla, byla to transakce v řádu tisíců.

(Trošičku jsem doufala, že ten celý zákon půjde za nějaký čas k ledu, ale zatím to nevypadá...takže jak to tu tak čtu, možná taky změníme provozovatele.)
Elsa30 132901
19.9.2017 20:09:57
U nás to už několikrát pan vedoucí prodejny řešil s O2 pracovníky i O2 guru osobně.
Já jsem na O2 help lince jako doma.

Teď se nám stal docela nebezpečný případ. Zákazník u nás zaplatil kartou a irská banka samovolně (mám potvrzeno od servisáka O2) stáhla tržbu 2x, aniž to kolegové na prodejně věděli. Podobná transakce nebyla vůbec fyzicky uskutečněn. Zjistili jsme to o den později zpětnou kontrolou tržeb e-kasy a webu finanční správy, kde jsme zjistili rozdíl neslučitelný s fyzickou tržbou.

Z O2 se nám omlouvali, že už se to nestane.

Mysterious 68746
19.9.2017 18:14:43
Taky jsme začínali s O2 kasou, rozčilovalo mě už jenom to, že jsem nikdy nemohla najít tlačítko na zapnutí.... Po dvou měsících jsme smlouvu s O2 rozvázali, nemáme zas tolik tržeb v hotovosti, abychom si mohli dovolit platit měsíčně cca 500 za aktualizaci něčeho, co by mělo fungovat od začátku, stejně jako my jsme museli s EET fungovat od začátku bez chyb.
Teď to děláme tak, že píšeme faktury s programu ÚČTO, stačí napsat lomítko za číslo faktury a tržba se odešle na finančák.
Eva + Klárka2/07 93216
19.9.2017 8:41:56
Pokud máte Pohodu, tak máte i zdarma podporu. Takže zavolej na Pohodu a zeptej se jich, jak to udělat.
Žžena 83005
19.9.2017 8:15:45
Daňař si může říkat co chce, rozumí tomu jako koza petrželi.
Pokud je tak chytrej, ať vám problém sám vyřeší.
Vem telefon a zavolej na podporu Pohody.
Mariana +2 135342
18.9.2017 22:17:12
"daňař říkal" no jo no, ten váš daňař.

Komplikovanější než to co máte teď ? A v čem komplikovanější, nebo pro koho?
A nebylo by lepší zeptat v té Pohodě co by to znamenelo a zda by to šlo ?
Máte nějakého ajťáka, někoho kdo se vám stará o tyhle věci? Pokud ne tak si najděte.

Jinak radím co už tu padlo. Oslov pár firem co tato řešení nabízí plus firmu od které máte informační systému, nech si udělat nabídky, cenové a technické řešení a pak uvidíte. Popiš jim co vám nevyhovuje na stávajícím systému a zda to umí líp, a jak to mají pořešené s kartami apod.

A to co popisuješ je technický problém, který musíš řešit s technickou podporou dodavatele, to ti tady asi nikdo neporadí co s tím. Pokud vyřešit neumí kdo vám to prodal, tak postupuj viz odstavec výše.
kambala skoroplacka 118391
18.9.2017 21:52:09
žženo, ááááámeeeeeeeeeeeen
 Názory 110 z 13677  [Dalších 13667 >>]

Komerční sdělení

Všechna témata


(C) 1999-2016 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.