| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Zdraví : Zánět spojivek

Hrajte o praktické ceny do kuchyně!

Soutěžte s projektem „Mléko vás zdraví” o mlékovar, zapékací misku na sýr či konvici na mléko.

  (?)
 Názory 110 z 313  [Dalších 303 >>]
Bielniková Jindři 155276
7.12.2017 14:41:39
Kapky Ophtalmo-Septonex MÁME U NÁS V LÉKÁRNĚ ZAMZAM, Tilleho náměstí 793/1,Praha 5
Máme je vyrobené z laboratoře.
Vlasta Zavázalová 154163
8.6.2017 12:38:19
No tak od té doby bohužel k dostání pořád nejsou, jen mast, a to jsou podle příspěvků už 2 roky :-(
Louisa Z. 125242
18.5.2016 20:52:58
Así před 2 roky jsem měla zánět očí "jako prase" - oči několik dnů zalité krví, řezání, bolest obrovská. Maxitroll zabral okamžitě a dokonale. Ale užívala jsem ho jen pár dnů. O tom, že to jsou kortikoidy, jsem taky netušila.
LenkaMad 56223
18.5.2016 18:42:06
U mě se to týká doby před 20ti lety, možná tenkrát se to ještě nevědělo? Nebo na to ona soukromá klinika kašlala :-(
holka anonymka 93519
17.5.2016 23:21:19
používali ho oba mí rodiče i můj pes. Všem pomohl.
LenkaMad 56223
17.5.2016 22:50:14
Já kapala maxitrol po laserové operaci očí a následkem toho mám právě ten glaukom jak píšeš :-( .
TaJ 81121
17.5.2016 21:48:56
Měla jsem je už několikrát, na zánět spojivek i zánět rohovky a zkušenosti mám zatím jen dobré, i syn ho už asi dvakrát měl a žádný problém...upozornila bych na to lékaře...
Ostružina 22735
17.5.2016 21:44:19
Nedávno jsem to taky "užívala", taky jsem netušila, že obsahují kortikoidy - šla jsem na kontrolu, protože jsem i po dobrání celé lahvičky měla pořád nepříjemný pocit v oku a ukázalo se, že zřejmě následkem těch kapek mám zvýšený nitrooční tlak - dostala jsem jiné kapky a zítra jdu na kontrolu jestli se to spravilo ...
K tomu maxitrolu je taky potřeba kapat ještě umělé slzy na zvlhčení, jinak doporučuju asi zajít zase k doktorovi - následkem zvýšeného nitroočního tlaku může dojít k trvalému poškození oka (glaukom), takže bych to nepodceňovala.
Ropucha + 2 ropušata 120300
17.5.2016 21:41:48
Mám zkušenosti dobré, žádné nežádoucí vedlejší účinky jsem nezaznamenala.
Ale byla jsem lékařem poučena, že dlouhodobé a opakované užívání kapek s kortikoidy může nežádoucí účinky mít.
Existují i kapky bez kortikoidů, též jsem je vyzkoušela s dobrými výsledky, můžeš se v tomto směru u lékaře informovat.
Hanka-1978 115978
17.5.2016 21:08:30
Zdravím, mátě někdo zkušenost s očními kapkami Maxitrol? Předepsala mi je oční doktorka na zánět spojivek, takže od pátku si kapu do očí. Zarudnutí očí ihned zmizelo, ale oči mám teď takové jakoby pořád unavené, něco mě v nich dráždí a ráno, když se vzbudím, je mám takové kalné. Máte někdo s tím Matrixolem zkušenost? Teď jsem se snažila o tom něco více vygooglit a dočetla jsem se, že obsahují kortikoidy, na což mě doktorka vůbec neupozornila...
 Názory 110 z 313  [Dalších 303 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.