| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Hlídání dětí

3.8.2010 10:21:41 Dobby:-)

Re: Co byste ocenili při hlídání dětí?

Ahoj Shisho,
řekla bych, že jsem na tom částečne podobně jako ty, ale bydlím v Brně. Jsem stále studentkou, ale školu navštěvuji pouze jeden den v týdnu. Ostatní dny hlídám děti. Chvilku jsem bydlela i v Praze a vím, jaké to je, když člověk začne přemýšlet, co ještě víc by mohl nabídnout. Podle mě je největší problém ve velkých městech přílišná nabídka agentur, které se zaručují za své pracovnice. I když já osobně si neumím představit, jak by si to obyčejné rodiny mohly dovolit, když mají agentuře zaplatit nehorázné poplatky. Chápu, že agentury jsou tu proto, aby rodičům poskytly nějakou záruku a určitý druh důvěry, bohužel znám několik případů, kdy tohle nefungovalo a jenom si vzali peníze. Některé agentury neberou nikoho jiného, než zájemce s pedagogickým vzděláním, které já ovšem nemám, tak se nemůžu zůčastnit konkurzu. Nebo je alespoň potřeba být studentkou pedagogického zaměření. Co však na rozdíl od většiny z nich jsem zkusila je několikrát pobyt aupair v zahraničí. Můžu říct, že je to milá i nemilá zkušenost. Jako nejvíce pozitivní jsem si z toho odnesla, že můj vztah s dětmi zůstal napořád. Poprvé jsem takto vyjela v roce 2007 a vždycky se nehorázně těším, až se zase uvidíme. Permanentně celý rok hlídám děti, přes rok u nás, přes letní měsíce v zahraničí. Jedna z nejvíce ocenitelných věcí jsou podle mě tvoje vlastní zkušenosti, láska k dětem (tím myslím, že to, co s nimi děláš tě svým způsobem naplňuje; i vpřípadě, že se začnou vztekat; mně kolikrát přijdou strašně roztomilí, když se jim něco nelíbí :-) a jestli máš, tak nějaké reference. Výše zmiňovaný deníček nebyl špatný. Já třeba dávám přímo kontakt na rodinu, ale ne každá rodina je ochotná někomu reference podávat. Vždycky razím teorii, že je nejdůležitější kreativnost (kterou ty zdá se oplýváš) a navázat kontakt s dětmi, které hlídáš. Rodiče, kteří nejsou