18.1.2017 12:20:42 Hanka 75
Re: Může být dvojka z chování za zapomínání?
naši paní učitelku tedy musím pochválit
neřešila zapomínání v první třídě, vůbec, naopak děti podpořila, že to nevadí a že úkol, sešit přinesou další den
a neřeší to ani v druhé.. i když musím říct, že naše děti, když něco zapomenou, tak jim to vadí (takže možná je to též její reakce na reakci dětí, jinak možná přistupuje k dětem, kterým je to šumák a neřeší to...) na naši děti je to ale reakce výborná, zvláště v první třídě jsem jí za to byla vděčná, protože moje děti by se z toho jinak sesypali-to je silné slovo, ale dobré by to pro ně nebylo, být sankcionován a ve stresu z toho, že něco zapomněli, zapomenou.
myslím, že teď v druhé tedy přitvrdila, což si myslím, že je dobře a např. při zapomenuté učebnici jednou footila stránku, po druhé nechala dopsat školní práci doma.. což si myslím, je dobře a asi i tolerance k zapomínání je nižší, myslím, třeba slovní. Ale zrovna v pondělí zapomněli něco donést a bylo jen řečeno, že nevadí, že tedy zítra. Žádná poznámka apod. Moje děti tedy následně donesou, nevím, kdyby nenosily celý týden, zda by něco nebylo, mohu se jich zeptat.
Odpovědět