20.8.2018 18:26:13 Koliha velká
Re: Help, nákup bot, podvod?
Ananto, mohou. Hned, jak jsem zjistila, že je to podvod, jsem se obrátila na banku (nemusíš tam chodit, stačí přes e-banking poslat zprávu), že jsem se stala obětí podvodu a nahlašuji reklamaci. Útratu přes kreditku za ten měsíc jsem holt zaplatit musela, ale banka to opravdu řešila a peníze vrátila, ačkoliv šlo o mou blbost. Oni mají taky své tajné možnosti, jak se popasovat s podobnými platbami a jak chránit své klienty, pokud nemáš banku z Konga
Zboží můžeš na poště nahlásit také jako reklamaci, že jsi dostala nevyžádané, nevhodné zboží a zjistila jsi to až doma. Případně ho můžeš odmítnout už na poště převzít, když víš předem, že jde o nekalou činnost. Pošta v takovém případě pošle zboží zpět a poštovné vymáhá po odesílateli. Jistota není, že to z něj vytluče, pak to musíš uhradit, já jsem radši poštovné (do Holandska!) zaplatila, jen abych se toho zbavila. Obrať se na vydavatele karty hned a řeš to, protože se Ti mohou ztrácet i další peníze, pokud Ti tímhle způsobem někdo přečetl platební údaje a může je zneužívat. Pomůže taky dočasně zablokovat kartu na zahraniční platby nebo online platby. Udělej to hned.
Odpovědět