Petr | •
|
(16.1.2018 19:10:23) Zajímavé statistiky. Mají mít i jiný, než informativní charakter? Jsme na tom špatně? Nebo dobře? Je snad na videohrách něco špatného?
|
Bobo | •
|
(17.1.2018 10:28:53) Videohry jistě nebudou příliš vhodné pro vývoj dítěte. To pochopí i absolvent ZŠ. Jistě nebude nezajímavé srovnání počtu tzv. výherních hracích automatů na počet obyvatel ve Francii a u nás. Ten poměr je zhruba 18 tisíc obyvatel/1 automat ve Francii a 230/1 v ČR. Jistě, například pan senátor Ivo Valenta by na to měl odlišný názor. I když obecně ve videohrách nemusí jít o "přípravku" na výherní hrací automaty, minimálně zbavují dětí schopnosti udržet pozornost například při učení a zcela průkazně mohou způsobit vznik závislosti na potřebě hrát.
|
Katka+A+MA+M(72) |
|
(17.1.2018 21:38:06) Ja bych videohry tolik nezatracovala. Mam syna, ktery hraje pomerne dost. Takze jsem se snazila si sehnat veskere informace "zvenci", ale i jsem se zacala zajimat o to co hraje, proc to hraje, jak ta hra funguje ap. Jako se vsim, nic se nema prehanet. Ale videohry maji i pozitivni stranku. Syn ma podstatne rychlejsi postreh a reakci nez my ostatni v rodine, s ostatnimi hraci komunikuje hlavne v anglictine, je fanouskem serie Assassin""s creed z ktere si zapamatoval spoustu historickych informaci, i kdyz mu dejepis nikdy nic nerikal. A jiz se nam nekolikrat stalo, na ruznych mistech Evropy , ze diky fandeni oblibenemu klubu jedne z videoher navazal kontakt, "zivy", s jinymi hraci. A mohla bych jeste pokracovat. Ano, je tu nebezpeci zavislosti, ale jako na vsem co se prehani.
|
|
Sadia | •
|
(18.1.2018 21:49:49) Jsem absolventkou nejenom základní ale i střední a dokonce i vysoké školy (a dnes vidím jak moc jsou všechny tyhle věci k ničemu) a jsem přesvědčená, že videohry jsou velice prospěšné pro rozvoj člověka a především jeho soustředění. A nazývat to co se děje ve státních školách "učení"? Dobrej vtip. Asi tak jako kopat díty v zemi a pak je zase zasypávat a dostat za to krásné čiselné ohodnocení :-P
|
Bobo | •
|
(18.1.2018 23:47:15) Vysokou školu má již dnes takřka 20% populace a číslo stále dynamicky roste. To není nic nestandardního. Předpokládám, že i dnes ve veřejných školách (což bude přesnější termín)probíhá výuka. Otázkou je, co absolventi zvládají, včetně VŠ. Největší inflaci vědomostí a dovedností jdou na vrub právě VŠ. Je až hanba, co je dnes za studijní obory. Jako příklad z mnoha uvedu Univerzitu Jana Amose Komenského v Praze či třeba tzv. Oxford ve Starém Hrozenkově. Zřizovatelé soukromých VŠ si udělali velký byznys se snadným získáním titulů.
|
Sadia | •
|
(19.1.2018 17:02:49) To o té škole tam píšu proto, že jsi to ty, kdo evidentně přisuzje školnímu vzdělání nějakou důležitost. Je velice zajimavé jak moc se tady tím na začátku oháníš a jak je důležitý aby se děti věnovaly hlavně škole a v zápětí tohle všechno popíráš. Nejdřív si svůj postoj ke škole trochu ujasni
|
Bobo | •
|
(19.1.2018 23:43:16) Přisuzuji velký vliv vědomostem a dovednostem. Ty může získat člověk i bez vyššího formálního vzdělání. Sama se považuji za velmi bystrou s velkým rozhledem a vědomostmi. Prostě je to tak. Tak nač se schovávat za nepatřičnou skromnost a plachost.
|
Sadia | •
|
(20.1.2018 10:23:47) "Přisuzuji velký vliv vědomostem a dovednostem. Ty může získat člověk i bez vyššího formálního vzdělání."
Ano a přesně to celou dobu tvrdím, takže mě není jasné na co tím narážíš.
|
Sadia | •
|
(20.1.2018 11:23:05) A abych to ještě upřesnila, nevím proč by se to mělo týkat jenom VYŠŠÍHO formálního vzdělání, platí to pro JAKÉKOLIV formální vzdělání.
|
Bobo | •
|
(20.1.2018 15:06:39) Mám pro Vás návrh, zapojte se do reálných diskuzí. Je zbytečná stále donekonečna Vám odpovídat.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaja | •
|
(22.1.2018 17:23:47) Ty seš nějaká vtipná
|
|
|
|