bambulka123 |
|
(19.10.2009 11:11:23) Ahoj, mohla bych se zeptat, který stroj z těchto dvou mi doporučujete? Buď Janome 415 nebo 2041. Víc se mi vizuálně líbí ten první, ale ten druhý má zase jednokrokovou knoflíkovou dírku a o jeden program více.
Teď jsem na vážkách. Myslíte, že je k těm strojům dobré dokoupit i jiné patky nebo s těmi základními patkami, co obsahujou, půjde šít i tu knoflíkovou dírku, přišít knoflík, použít overlock atd.? Moc to nechápu.
|
Jarča,Sam+Nik*3/05+Karolí*4/10 |
|
(19.10.2009 12:33:11) Bambulko, ono to je v podstatě jedno který stroj si vybereš, stejně njvíce využiješ rovný steh a maximálně zik-cak. ostatní jsou dle potřeby velmi málo a nevím jak moc máš v plánu šít knoflíkovou dírku. Já mám knoflíkovou dírku na stroji na 4 kroky a v podstatě jen posunu jehlu a ono to samo dodělá, takže žádný problém. Na běžné šití ti bude stačit základní výbava patek, já si dokoupila kráčející patku a vyšívací, protože hodně šiju patchwork a tam to užiju, ale kupovala jsem je až časem.
A dle mého názoru bych šla spíš do toho 415.
|
bambulka123 |
|
(19.10.2009 12:45:04) Díky za radu.
No nevím, jak často využiju knoflíkovou dírku. Nikdy jsem ještě nešila, tak nevím, zda mě chytne to šití, či ne. Jinak bych šila dceři nějaké oblečky a sobě taky. Ze začátku něco jednoduchého - např. sukně nebo povlečení na polštářky atd.
|
|
|
Lída+2 |
|
(19.10.2009 12:38:15) kus si pročíst i tady... http://diskuse.dama.cz/diskuse.php?d=17086
|
Kliková hřídel 4/08+2/09+2/13 |
|
(19.10.2009 12:54:19) Pro rekreační šití Ti úplně stačí čtyřkroková knoflíková dírka a běžné patky, které jsou součástí stroje. Uvidíš, že některé z nich ani nebudeš potřebovat /vl. zkušenost - používám základní patku, zřídka na knofl. dírku a snad dvakrát patku na zip/. Dokoupila jsem, a jsem spokojená, krabičku na cívky, a pak náhradní cívky a pár univerzálních jehel dle typu stroje. Mám úplně vystaráno a nic jiného nepotřebuji. Hodně štěstí při šití.
|
bambulka123 |
|
(19.10.2009 12:59:46) Ok, tak zatím jsem rozhodnutá pro tu 415 asi tak na 90 %.
|
|
|
|
|